Pelkään että poikaystäväni jättää minut

Vierailija

Olen seurustellut yli 3 vuotta poikaystäväni kanssa. Ensmmäisenä vuonna poikaystäväni oli riippuvainen minusta ja suhteemme junnasi paikallaan, poikaystäväni kasvoi (miehistyi) ja toisena ja kolmantena vuonna olen yrittänyt toitottaa itselleni ettei hätää ole ja poikaystäväni rakastaa minua. Olen hänen ensimmäinen tyttöystävänsä. Pelkään että hän haluaa joskus kokeilla muitakin naisia. En pysty kuvitella eläväni ilman häntä. 

Muutama päivä sitten poikaystäni alkoi pelätä että ihastuu joskus toiseen naiseen. Hän kertoi pelkäävänsä sitä tunntta että joutuu valitsemaan kahden naisen välillä. Hän kertoo että joskus voi käydä niin että emme olekkaan koko loppu elämäämme yhdessä. Tiedän kyllä faktat, en vain halua kuulla niitä. Minusta alkoi heti tuntua että olemme jo eronneet. Emme asu vielä yhdessä, ensi kesänä olisi tarkoitus. Olemme seurustelleet jo jokin aikaa enkä ymmärrä miten voin olla näin epävarma itsestäni ja suhteestamme. Enkö muka luota häneen? Ei hän ole tehnyt mitään miksi en luottaisi. En anna hänen koskea vatsaani tai pyllyäni, koska olen niistä niin epävarma. tuntuu että jokapaikka pursuaa läskiä.

Poikaystävälläni on aina ollut tietynlainen kuva naisystävästään päässään. Liikunnallinen ja itsevarma! En ole kumpaakaan niistä ja hän kertoo aina että ei tiedä mikä minussa viehättää. Yritä olla täydellinen ja lenkkeillä ja käydä salilla mutta olen vain saamaton... en uskalla sanoa hänelle enään mistään ei...

En voi elää näin että pelkään kokoajan! Olemme aina olleet toisillemme avoimia, en ole jättänyt mitää kertomatta. Olen puhunut hänelle tästäkin asiasta mutta tuntuu että ajan häntä vain kauemmaksi. Mitä teen ja mikä minua vaivaa?

Kommentit (5)

kiukku

totta tuo kyllästyy epävarmuuteesi, ei kukaan mies katsele 80 vuotiaaksi naista, joka ei anna koskea itseään kitisemällä yhyy oon niin läski

Jannu

Mustaki tuntuu että mun peppu ja maha on hirveen ällöttäviä ja en nyt välttämättä haluais että poikaystävä niitä hiplais, mutta kun hän niin tuntuu niistä tykkäävän ja kertoo aina ikävöivänsä niitä (etäsuhteessa eletään vielä) niin en näe sitten mitään syytä miksi hän ei saisi niihin koskea. Kuitenkin hän kertoo pitävänsä minua seksikkäänä ja haluavansa minua, ja ajattelee omasta mielestäni huonoja puoliani hyvinä asioina. En ole tyytyväinen omaan kroppaani, mutta olen varma, että jos en antaisi poikaystävän koskea minuun suhde loppuisi aika nopeasti..

Heidi

Hassua, tuntuu ku olisin lukenu omasta elämästäni kun luin tuon ensimmäisen viestin. Me ollaan seurusteltu nyt reilu vuosi ja mun poikaystävä sanoi että hän rakastaa mua mutta hän ei näe meitä välttämättä yhdessä joskus tulevaisuudessa... Kuulemma ollaan liian nuoria vielä sitoutumaan pitkäksi aikaa (ollaan molemmat 22v) ja tää on mun poikaystävän ensimmäinen pidempi suhde. Kyllähän mä sen tiedän, että mikään ei oo ikuista mutta jotenkin vaan tuli sellainen outo olo että miten tuohon pitäis nyt suhtautua.. Tuntuu ku tää meidän suhteen tulevaisuus olis nyt vaan mun poikaystävän päätettävissä eikä mulla oo siihen mitään päätösvaltaa. Mä kun oon niin rakastunut siihen etten vois/haluais kuvitella meitä joskus erillään, vaikka kaikkeenhan pitää tietysti osata varautua. Ei tässä vielä kihloihin tarvitse mennä eikä yhteenkään muuttaa mutta olis se nyt ihan kiva vähän tietää toisen suunnitelmista, ettei tarvitsis koko ajan elää tällaisessa epävarmuudessa ja pelossa. 

Oon ennen ollu tosi itsenäinen ja itsevarma mut tän parisuhteen aikana musta on tullu säälittävä hiirulainen joka on epävarma itestään ku mietin aina, mitä muut musta ajattelee. Vertailen itteeni koko ajan muihin ja kadehdin niitä, joista oikeen huokuu niiden itsevarmuus. Miten ne sen tekee? Mun poikaystäväkin on toitottanut mulle että mun pitäis alkaa olemaan itsevarmempi ja ylpeä itestäni, koska itsevarmuus tekee kenestä tahansa seksikkään. Kai se on siinä oikeassa.

Ehkä mulla painaa tässä taustalla myös se, että me ollaan loppujen lopuks niin erilaisia mun poikaystävän kans ja halutaan tulevaisuudelta eri asioita, mutta en vaan haluais hyväksyä sitä tosiasiaa, koska jostain kumman syystä mä vaan rakastan sitä ihmistä ihan liikaa. En edes halua miettiä sitä vaihtoehtoa, että miltä tuntuis olla taas sinkku... 

Sori tää kauhee tilitys, mut halusin vaan sanoo, ettet todellakaan ole ainoa jolla on itsevarmuuden kans ongelmia! :) pitäis vaan yrittää löytää itsestä niitä hyviä puolia ja olla niistä ylpee, vaikka muut sanois mitä. Jos yrittää alkaa miellyttää muita niin siitä kärsii vain itse ja lopulta ei tietä yhtään mitä elämältään haluaa. Tsemppiä ja jaksamisia! :)

Onarya

Mielestäni se, että poikaystäväsi kertoo pelkäävänsä ihastuvansa toiseen, ja että olet hänestä viehättävä vaikka et olekaan hänen "ihannenaistyyppiä", kertoo että hän oikeasti välittää sinusta. Ei kaikki ihmiset voi olla samanlaisia, ei sunkaan tarvitse tuntea syyllisyyttä siitä ettet ole urheilullinen.

Oletko muuttamassa kotoa suoraan poikaystävän kanssa yhteen? Jos näin on niin suosittelisin että asuisit hetken yksin ennen kuin muutat hänen kanssaan yhteen, saat perspektiiviä elämään (ja hänkin saa jos hänkin on muuttamassa kotoa suoraan yhteen sinun kanssa)

Itselläni on samanlaisia tuntemuksia omasta mahastani. Omasta mielestäni olen läski ja mulla on kauhee pelastusrengas. Olen kauhean tietoinen aina mahastani kun harrastamme seksiä, mutta annan silti koskea. Älä pelkää sitä, poikaystäväsi tuskin on kommentoinut pahasti kuitenkaan niistä alueista joihin et halua että hän koskee.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat