Mikä ihme olen??!

Vierailija

Tiivistettynä:

Olen 21-vuotias nuori nainen, joka ei ole koskaan oikein innostunut seksistä. Haluttaa hyvin harvoin, siis ehkä kerran kuussa tai kahdessa, eikä silloinkaan homma koskaan etene hyväilyä pidemmälle. Yhdyntää on yritetty tasan kaksi kertaa joskus ennen vuoden vaihdetta. En vain ole halunnut/uskaltanut harrastaa sitä mm. kivun pelon takia, ja poikaystävä alkaa olla kahden vuoden odottamisen jälkeen kärsimätön. Minun on lisäksi vaikea kiihottua hänen kanssaan, eikä minulla ole ollut muita seksikumppaneita hänen lisäkseen. Jos kiihotunkin, se lopahtaa pian ja joudun torjumaan hyvin lämmenneen kumppanini.

Itsetyydytystä harrastan jonkin verran, välillä useammin ja välillä on viikkoja taukoa. Kun fantasioin, fantasioin aina naisista. Kiihotun kovasti naisten välisistä touhuista, mutta en osaisi kuvitella itseäni oikeasti vehtaamaan naisen kanssa saati sitten seurustelemaan. Hellyyttä kaipaan kuitenkin kovasti, mutta miehestäni en unelmoi koskaan.

En tiedä, mikä ihme olen. Hetero, jonka seksuaalisuuden kehittyminen on pahasti jäljessä? Väärän miehen kanssa? Lesbo? Bi? Jonkinasteinen aseksuaali? Voi apua... :/

Kommentit (2)

Vierailija

Lisäisin vielä sellaisen ihmetystä herättävän asian, etten ole koskaan kunnolla ihastunut/rakastunut keneenkään... Nykyinen poikaystävänikin on enemmän sellainen mukava ihminen, jonka läheisyyttä vain haluaa mutta en ole koskaan käynyt sen kummemmin ylikierroksilla hänen vuokseen paitsi ikävöidessäni hänen lähelleen kaukosuhteemme aikana. Ei vaaleanpunaisia silmälaseja tai muuta vastaavaa... Ala-asteella ei ollut ihastuksia, ei yläasteella eikä lukiossa ennen nykyistäni.

Tuntuu, kuin kosketus olisi se asia, jota kaipaan niin kovasti. Halit, silittelyt, suukot, sylissä pitäminen, ja rakkauden sekä huomionosoitusten saaminen. En kaipaa seksiä nykyisessä suhteessani, enkä ole koskaan kaivannutkaan... Paitsi fantasioissani, joissa puuhailen naisten kanssa, alan kaivata kovasti oikeaa seksiseuraa.

Kimuranttia. Ehken vain ole vielä löytänyt itseäni tai sitä oikeaa...

Ajatuksia kenelläkään?

Aic

Ns. Harmaa seksuaalit (gRay sexual) ei tunne seksuaalista vetoa paljoa kumpaankaan sukupuoleen harvoin. Tämä ei tarkoita että he olisivat "sydämettömiä" tai Aseksuaaleja joka olisi "ei koskaan".

Fantasiat ovat minusta eri asia joten tuo voi olla mahdollista. Mutta en kyllä suosittele muuta kuin ajattelemaan ja tutustumaan asiaan tarkemmin..vaikea sanoa sillä se voi olla muutakin. Tai sitten olet oikeasti 50 vuotias ;)  no ei, jos olette vain pari kertaa kokeilleet olisiko aika taas kokeilla uudestaan? Ehkä mies vain tuntuu sinusta rajulta asiassa, kokeilkaa rauhallisemmin juuri tuolla halaamisella sun muulla alussa. Kipua ehkä alussa on mutta paranee. Jos kivun takia jättää kaikki tekemättä niin silloin ei taida tapahtua mitään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat