mikä on suurin/pahin asia minkä olet antanut anteeksi

plyyyyh

niin kuin otsikossa, phin/suurin asdia minkä olet antanut anteeksi kumppanillesi ja miten on jatkossa käynyt??

Kommentit (9)

Pettämisen anteeksi antanut

Olen antanut entiselle poikaystävälleni pettämisen anteeksi. Olimme olleet yhdessä yli vuoden, kun hän petti minua. Suhteemme jatkui vielä viitisen kk, kunnes jätin hänet - osin, koska en pystynyt luottamaan häneen enää, osin, koska olin ihastunut toiseen mieheen. Tämän toisen miehen kanssa jutusta ei kuitenkaan tullut mitään, koska kaikenlaista tapahtui..

wickedgame

annoin anteeksi kaiken paskamaisen käytöksen, lupausten pettämisen, ohareiden tekemisen, haukkumisen, valehtelun, pettämisen, välinpitämättömyyden jne.. kunnes vihdoin tajusin että en saa antaa kenenkään kohdella itseäni huonosti

tiutiu

Annoin anteeksi muiden naisten kanssa vehtaamisen (pussailun oikeastaan). Kauan aikaa meni luottamuksen rakentamiseen, mutta nyt asutaan yhdessä ja takana on kaksi ja puoli ihanaa vuotta yhdessä! <3 :) olen onnellinen ja iloinen siitä, että annoin toisen mahdollisuuden!

Lenune

Harvat asiat olen todella antanut anteeksi, vaikka olenkin yrittänyt tai teeskennellyt niin. Joitain asioita vaan ei voi antaa. Eikä se nyt sinänsä omaan mielenrauhaanikaan niin pahasti vaikuta, ettäkö olisi pakko antaa anteeksi. Ollutta ja mennyttä, olen katkaissut henkilökohtaiset välini näihin ihmisiin, mutta jos pakottava tilanne niin vaatii, pystyn olemaan samassa tilassa tai porukassa, neutraalisti. Oikeastaan nää kaikki asiat on myös sellaisia joukkoja pieniä asioita, ei mitään suurta yksittäistä hirmutekoa. Pieniä juttuja, joista tulee suuria, kun niitä on liikaa. 

Eksälle yritin aikanaan antaa anteeksi mm. entisen panon vieressä "nukkumisen" (tosiasiassa en tiedä mitä tuona yönä on tapahtunut oikeasti, kun kaikki hlö:den edelliset näkemiset oli sisältänyt seksiä, mut näin mulle vakuutettiin, että vain nukuttiin.), exän exien ja kaverimuijien alastonkuvat tietokoneelle piilotettuna, niiden palauttaminen koneelle vielä sen jälkeen kun pyysin ne poistamaan, exän jatkuva muiden muijien kehuminen ja flirttailu minulta salassa, seksielämämme ruotiminen ja minun haukkumiseni exäni exille ja panokavereille, exän panokavereiden petitaitojen kehuminen, valehtelu päin naamaa useammin kuin kerran.

Plus koulukiusaaminen. 

MEL

Annoin ensirakkaudelleni anteeksi kaikki lupausten pettämiset, pienimuotoiset raivoamiset sekä sen ettähän petti minua parhaankaverini kanssa. Viimeisimmästä ei mennyt kuin pari viikkoa kun hän jätti minut, kuulemma ei voinut antaa itselleen anteeksi virhettään. Ei halunnut satuttaa minua enää koskaan ja pelkäsi että tekisi jotai samankaltaista joskus muulloin

pepsi

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa kaksi vuotta, joista puolitoista vuotta avoliitossa.   Sain vasta vähän aika sitten tietää että hän on käyttänyt kannabista koko suhteemme ajan. Jo toisella tapaamis kerrallamme kerroin, että se olisi asia jota en hyväksyisi ikinä missään nimessä. Oma veljeni on käyttänyt koko ikänsä huumeita, enkä halua enää  ikinä katsoa vierestä toisen rakkaan joutumista sellaiseen tilaan. Itse en ikinä pystyisi rinnastamaan alkoholia ja pilven polttelua. En tiedä, miten en tajunnut mistä on kyse vaikka toisen kanssa asuu. Jatkuvasti kovaa "allergiaa" kuulemma kun silmät punasina illalla kotiin tuli... Kysyin miksi ei heti kertonut harrastavan tälläistä kun tiesi että en olisi ikinä ryhtynyt suhteeseen hänen kanssaan ja tiesi sen satuttavan minua tajuttoman paljon? Vielä enemmän kuulemma halusi olla kanssani. Annoin anteeksi, vaikka en anteeksi pyyntöä ikinä kuullutkaan. Välillä tulee tunne että haluaisi luovuttaa. En tiedä kumpi sattuu enemmän, se että toinen teki minulle näin, vai se että petän itseäni olemalla miehen kanssa joka poltteli(tiedä sitten poltteleeko vieläkin..) vaikka olen itselleni luvannut että en mieheltäni sitä hyväksyisi.

Jansu

Annoin ex poikaystävälle "anteeksi" seksi viestit meidän yhteisen tyttö kaverin kanssa tai no sanoin että "anteeksi en anna heti ja luota en sitten pätkääkään" lupasi olla luottamukseni arvoinen ja plaaplaa senkin se petti aina kun äijä oli baarissa niin seuraavana päivänä kuulin että se on hinkannut itteensä johonkin tyttön ja puristellut muitten perseitä (ei voitu ryypätä yhdessä samassa paikassa tai no ei voitu olla yhtä aikaa misään kun mies oli humalassa koska siitä tuli ihan ääliö haasto riita yms) ja soitellut vieraille naisille ja sanoin että en tykkää jos ovat kyseisen työtn kanssa tekemisissä selkäni takana mutta jälkeenpäin sain kuulla että olivat silti. Kuukauden se jaksoi yrittää korjata asioita ja olla luottamuksen arvoinen mutta sit se lemppas mut kun en luottanut kun ihan vähän ja kyselin kokoajan niistä sen baari toilaluista ja sanoi että parempi vaan että en reagoi niihin mitenkään... 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat