Kavereita Hämeenlinnasta

Veera

Moi! Olen Hämeenlinnassa asuva kohta 20 vuotias tyttö ja haluaisin uusia kavereita. Olen muuttanut Imatran suunnalta tänne yli vuosi sitten mutta kavereita ei liiaksi ole kertynyt.  Tykkään käydä silloin tällöin (ellei useammin) viihteellä ja shoppailu on myös lähellä sydäntäni. Innolla yhteydenottoasi odotellen toivoo Veera!

Kommentit (6)

Maija

Heippa! Asun Riihimäellä mutta vastaanpa nyt kuitenkin, koska aloitan koulun hämeenlinnassa syksyllä. Olen 21-vuotias ja myöskin muuttanut eri paikkakunnalta, joten kavereita/ystäviä ei liiemmin näiltä seuduilta löydy.Laita vaikka sposti osoite jos haluat!

sartsaaaa
Veera

Moi! Olen Hämeenlinnassa asuva kohta 20 vuotias tyttö ja haluaisin uusia kavereita. Olen muuttanut Imatran suunnalta tänne yli vuosi sitten mutta kavereita ei liiaksi ole kertynyt.  Tykkään käydä silloin tällöin (ellei useammin) viihteellä ja shoppailu on myös lähellä sydäntäni. Innolla yhteydenottoasi odotellen toivoo Veera!

verdu
Seuraa 
Liittynyt24.5.2012

Moi! Olen sekoillut tän keskustelun kanssa kun en ole liiemmin tätä käyttänyt, olen unohtanut laittaa tähän sähköpostiosotteeni ja en ole tajunnut käydä täältä vastauksia kattomassa. Jos vielä joku on kaveria vailla niin saa ottaa vielä yhteyttä, tosin olen kesäksi muuttamassa pohjanmaalle mutta käyn sillonkin joskus hämeenlinnassa. Osote on veera1992@hotmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat