koiran ulkoiluttajaksi ?

neuvoton

Kuinka moni on joskus ottanut koiranulkoiluttajan? Tai onko joillakin kokemusta toisen koiran ulkoiluttamisesta?

Itselläni ei ole koiraa, mutta silloin kun asuin vielä vanhempieni luona meillä on ollut aina koira/koiria. Kaikki on ollut eri luontoisia, joten monista koirista on kokemusta.

Ottaako kukaan enään koiranulkoiluttajaa, jos omistaja ei itse kerkeä käyttämään koiraansa lenkillä?

Onko mahdollista käyttää toisen koiraa ulkona ja ottaa siitä pieni rahallinen maksu?

Kommentit (2)

Sini

Kyllä mä luulen, että ihmiset vieläkin palkkaa mielellään koiranulkoiluttajia, onhan se kuitenkin halvempi ja kätevämpi vaihtoehto ku esim. jotkut koirapäiväkodit. Itse käytin pari vuotta sitten yhtä koiraa ulos pientä palkkaa vastaan, mutta se ulkoiluttajahomma tuli kyllä sukulaisten kautta :)

Jos ilman maksua on valmis ulkoiluttamaan, niin voi vaikka ettiä kummikoiran Dogiasta,  www.dogia.fi. Jos haluu palkkaa niin mites toi 4H:n dogsitter homma? siinä joutuu kyllä käymään sen kurssin, mutta ainaki hoidettavia koiria sit varmaan riittäs =) http://www.4hyhdistys.net/nuoret/4h-dogsitterit/

Classifield

Oman kokemuksen mukaan nykypäivänä ei enää etsitä niinkään koiranulkoiluttajia, vaan hoitajia. Kävisikö siis esimerkiksi joku koiranhoitopesti? Teininä hoidin paljon koiria, ihan pienistä tiibetinspanieleista vanhaenglanninbulldoggeihin asti. Kivaa oli, vaikkakin välillä aika rankkaa ja vaikeaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat