Miksi poikaystäväni ei pidä yhteyttä?

Cam

Sanokaapas nyt viisaammat. Olen 19, poikaystäväni täyttää kuukauden päästä 26 ja olemme seurustelleet puoli vuotta. Emme asu yhdessä ja näemme oikeastaan vain viikonloppuisin, koska kumpikin käy viikot töissä. Olen viime aikoina huomannut, että "Saku" ei pidä lähes lainkaan yhteyttä, ei viestittele, soittele (tai mikä lapsellista ja itseäkin naurattaa, kun huomaan kiiinnittäväni asiaan huomiota, mutta ei aloita keskusteluja facessa, mutta tietenkin vastaa, kun minä aloitan). Näin ei ole ollut aina, suhteen alussa minä olin se, joka ei laitellut viestejä tai soitellut paljoa, mutta nyt kaikki on päinvastoin. 

Minua pelottaakin se, että syy minun haluttomuuteen ottaa yhteyttä muutama kk sitten oli se, etten ollut varma tunteistani ja kiinnostuksestani. Kuitenkin näimme säännöllisesti ja nyt olenkin jo aivan rakastunut. Myös Saku sanoo olevansa rakastanut ja "mennyttä miestä" ja meillä onkin todella mahtavaa ja ihanaa, kun vain   vietämme aikaa yhdessä... Kaikesta huolimatta esimerkiksi tänään olen ollut pahalla päällä ja vähän itkuinenkin juuri tämän takia, että viikolla tuntuu, että me emme edes seurustele... Mitään vastaavaa kokemusta kenelläkään? :(

Kommentit (8)

Neuvoton

Mulla on muuten sama tilanne mutta ollaan seurusteltu kohta 3 ja puoli vuotta ja nähdään kyllä melkein päivittäin, nyt molemmilla menee työt ristiin eikä nähdä yli viikkoon, nyt on vasta pari päivää mennyt ja mulla on jo ikävä! toivoisin vaan että poikaystävänikin joskus soittaisi tai lähettäisi jonkun kivan viestin niinkuin ennen teki. Facebookissakaan ei tule mulle juttelemaan automaattisesti, aina minä aloitan sen keskustelun, joten kyllä, mikä avuksi?? Olen yrittänyt tätä poikaystäväleni toitottaa että kaipaan tällaista, hän menee vain hiljaiseksi ja sanoo että on kasvanut ja kaikki tällaiset ovat takanapäin. 

eienääsellasta

Kuulostaa ihan samalta kun mun eksä! Tosiaan tuntu aina arkisin etten edes seurustele kun toisesta niin harvoin mitään kuulu, mut sit taas viikonlppusin kun nähtiin niin meillä oli niin ihanaa ja meni tosi hyvin.. Itekin mietin mistä se johtu.. Ehkä se jätkä vaan tarvii omaa tilaa niin paljon? Tai ei oo tarpeeks rakastunu/kiintyny?

enelyn

Miehet ovat varmaan perusluonteeltaan tuollaisia. Omani ei pidä juurikaan yhteyttä kun nyt kesän asumme erillään, mutta aina kun juttelemme hän kertoo kuinka ikävä hänen on minua. Yleensä vastaan siihen että "no voisit säkin soitella useammin". Oon nyt ottanu sen linjan etten soita minäkään ellei ole asiaa, ja oma ikävä onneksi on helpottanut parissa päivässä. Jotenkin se vaikeuttaa jopa omasta ikävästä selviytymistä jos on koko ajan tekstaamassa tai soittelemassa poikaystävälle omalla kohdallani.

Vierailija

Täällä aivan sama tilanne.. Ei ole oma-aloitteisesti tekstannut/soittanut nyt pariin viikkoon. Viikonloppuisin nähdään ja meillä on tosi mukavaa. Olen poikaystävälle sanonut että tämä ei-viestittely häiritsee, mutta ei hän osaa siihen oikein mitään sanoa ja jatkaa vain samaa rataa eli ei viestin viestiä. Olenkin itse alkanut käyttäytymään samoin. En pistä viestiä, koska jos pistän niin alan taas ahdistuneena odottelemaan monta tuntia vastausta. Parempi olla pitämättä yhteyttä. Miehet ovat outoja :)

Vierailija

Miehet on outoja. Haluaisin vaan sellasta kysyä,että ootte sitten varmaan ite ehdottanu näkemisiä ku nää teidän miehet ei kerta mitään kysy? vai siis? :D

Vierailija

Brittien Glamour lehdessä oli iso juttu siitä miten miehet eivät halua jättää tyttöystäviään, joten sen sijaan käyttäytyvät paskamaisesti jotta heidät jätettäisiin. Siinä puhuttiin nimenomaan tästä että sulkeutuu kuin simpukka ja ei itse oma-aloitteisesti oikein pidä yhteyttä tai ole kiinnostunut mistään. Sulkee vaan naisen askel askeleelta pois elämästään. En nyt väitä että tämä koskisi juuri teitä mutta ehkä sitäkin on syytä miettiä :)

Vierailija

Kaksi exääni ovat olleet tuollaisia vähän-yhteyttä-pitäviä. Olin tosi maassa kun heistä kuului niin hirveän vähän omasta aloitteesta, eikä se korvannut kaikkea kuitenkaan että he vastailivat mun txt tai soittoihin. Se oli kauhean ahdistavaa oravanpyörää, kun odotin heiltä aina enemmän kuin he antoivat ja vaikka sanoin asiasta moneen kertaa molemmille ensin ystävällisesti vitsaillen ja lopulta itkuisena ja vaativana, ei pysyvää muutosta ikinä tapahtunut ja lopulta erosimme molempien kanssa oikeastaan juurikin ko. syystä että en kokenut heidän rakastavan minua tarpeeksi tai olevan tarpeeksi tosissaan kanssani.

Intuitio ja se ''fiilis'' siitä, meneekö suhteessa hyvin ja rakastaako toinen oikeasti ja haluaako samoja asioita, pitää valitettavan usein paikkansa. Tottakai siihen on jokin syy, miksei toisesta kuulu. Eikä yhteydenpitoa voi pakottaa ja vaikka mies pitäis yhteyttä enemmän sen takia kun oot siitä sanonu, ei se tunnu samalta, se vaan turhauttaa. Kannattaa puhua asiasta tyhjentävästi ja selittää miks kaipaat häneltä yhteydenpitoa (merkkinä siitä että välittää tms. tms.) Ja jos mies ei oikeen ymmärrä tai tee pysyvää muutosta...niin kannattaa miettiä onko suhde sen arvoinen että joutuu odottamaan jatkuvasti toiselta sitä, mitä ei tule saamaan. Rohkeutta ja voimia!

Vierailija

Nyt tytöt tsempatkaa! Jotkut miehet (ja naisetki) on vaan semmosia ettei ne osaa pitää yhteyttä puhelimitse/netissä, eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa välittääkö mies (/nainen) sinusta, jos muuten menee hyvin. Selityksenä alkuhuuman aikaiselle yhteydenpidolle: kai te itsekin teitte sinä aikana asioita, jotka eivät välttämättä ole teille ollenkaan ominaisia? ;)

Tiedän, että se tuntuu (aluksi?) pahalta, mutta ei siinä varmaan kuitenkaan auta kuin totutella kumppaninne tapaan toimia. Kannattaa toki kokeilla selittää kumppanillenne, miten tärkeänä itse koette oma-aloitteisen yhteydenpidon, se voi joissain tapauksissa johtaa jonkinmoiseen kompromissiin... Itse olen nyt pari vuotta seurustellut suhteessa, jossa mies ei ole kovin lahjakas yhteydenpitäjä, mutta yhdessä ollessa meillä on sen verran ihanaa, että olen vain koittanut sopeutua tilanteeseen. Ja muutamien keskustelujen jälkeen olen saanut miestänikin tulemaan vähän vastaan. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat