KAVEREIT (yksinäisyys), pk-seutu, 18+

loner

Olisiko kellään tarvetta uusille kavereille pk-seudulla? Mielellään yli täysi-ikäisiä, kun itsekin olen jo 22v niin en usko, että nuorempien kanssa saisin kovinkaan paljoa jutun aihetta. Mä käyn töissä ja opiskelen, mutta mikään ei ole mennyt ihan niinkuin suunnittelin. Muutin tänne lukion jälkeen, ja olen saanut tasan kaksi (poikaystävän lisäksi) ihmistä kaverikseni, joiden kanssa voin käydä kahvilla. Kyse ei ole siitä, että olisin joku haiseva liimaletti jota ihmiset yksinkertaisesti välttelevät. Kaikki vaan tuntuu olevan pk-seudulta kotoisin, joten niillä on ne muut kaverit enkä minä mahdu mukaan. Omat kaverini kotipaikkakunnalla ovat muuttaneet myös pois, eikä me nähdä koskaan. Facessa ollaan kavereita, ei edes jutella näiden vuosien jälkeen. No eipä ne minun arkea täällä auttaisikaan, ongelmana kun on se ettei ole oikein ketään jota nähdä tai jolle uskoutua, ei edes netissä. Poikkista en jaksa vaivata jatkuvalla märehdinnällä..

Yksinäisyys siis vaivaa, välillä tuntuu että kuolen tähän.

Sivut

Kommentit (23)

Edamssi

hei! Olen juuri vähän aikaa sitten täyttänyt 22-vuotta ja olen asunut Helsingissä kohta 1,5v, sekä asun avomieheni kanssa yhdessä. Minulla on jonkun verran kavereita, mutta ei sellaisii, että joita näkisin useammin. Mutta ota yhteyttä jos kiinnostaa tutustua ja tietää lisää. :) tpupu90@gmail.com

Mila

Moikka! Meikä on 23v ja oon vähän aikaa sit vasta muuttanut pk-seudulle, enkä tosiaan hirveesti jengii vielä tunne, joten mulle voi myös mailailla kuka vain! :) mila589 @ europe.com (välit pois).

kavereita tarttis =)

heippa! oon 23v ja oon asun nyt yhteens 2 vuotta helsingissä, mutta ei ole kuin muutama ystävä..kavereita on ehkä noin 10 mutta en näe heitä kovin usein, koska heillä on todella paljon kavereita. ois kiva tutustua! amsku88@hotmail.com

tänääki tahtoisin bilettää ja kysyn varmaa viidelt mut kaikil jo muita suuunnitelmia..

mabe-

Moi! Oon 22-vuotias ja muutin keväällä Keski-Suomesta Vantaalle ja kaverit jäi sinne. Ja täällä asuessani olen tutustunut vain yhteen ihmiseen jonka kanssa vapaa-ajalla tulee pyörittyä mutta olis kiva saada lisää uusia kavereita:) jassy_1611@hotmail.com

Täältä näin!!!

Terve! Täällä olis kanssa värikäs ja yksinäinen 20wee neitonen vailla uusia kavereita Uudeltamaalta... Mail me!

kalmankukka (ätti) hotmail.com

Vierailija

Moi!:) oon 21 vuotias nainen ja asun kans stadissa. Oon muutellu jonku verran ympäriinsä ja kaverit on jääny aina niihin paikkoihin missä oon niihin tutustunu. Eikä tääl stadis oikee oo ku pari kaverii ketä näen ja oon kans aika yksinäinen ja en mäkää oikee poikaystävää jaksas koko ajan vaivaa tyttöjen jutuilla..:D glossy@hotmail.com

kiki

Heips! Täällä olis 25v nainen myös vailla kavereita pk-seudulta. Muutin avokkini kanssa Helsinkiin vajaa kuukausi sitten ja olisi mukava saada uusia kavereita, jotka sivistäisivät mua tähän pääkaupungin elämään, eikä tarvitsisi aina kotona tuijotella ukon ja koiran naamoja. Sähköpostia saa (ja pitää laittaa) jos joku muukin on vailla kahvittelu-, lenkkeily-, baari-, tai vaikka koiranulkoilutusseuraa :)  kipakoo@gmail.com

julia

Heippa, just itekki kirjotin tänne cosmon sivuille että oon vailla ystäviä kun oon muutama kuukausi sitten muuttanut helsinkiin. Oon 20-vuotias tyttö ja ihan kiva tyyppi (vaikka itse sanonkin) ja ois kiva tutustua! mailaa ihmeessä: jullekuusela@gmail.com

:)

JansQ

Moi! minäki kaipaisin kavereita ja juttuseuraa! olen 19-vuotias nainen järvenpäästä itselläni ei myöskään hirveästi kavereita ole täällä. olisi kiva saada vaikka koiran ulkoilutus seuraa, baariseuraa, ja ihan vaa kahvittelu ja höpöttelyseuraa, kun ei myöskää tuolle ukolle aina viiti murheitaan ja tyttöjenjuttuja lätistä! :D Tässä s:posti paipai-93@luukku.com

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat