Haluuko mies vai ei?

varattu

Olen 17 vuotias ja minua huolestutta se että haluuko poikaystäväni minua vai ei.. olemme olleet melkein 2 vuotta yhdessä ja vieläkään ei olla päästy suuseksistä ja muusta "esileikki puuhista" pidemmälle... olen ottanut asian puheeksi poikaystäväni kanssa ja olemme yrittäneet mutta jotenkin tuntuu siltä että poikaystäväni ei halua yhtä paljon kuin minä.. olkaa kilttejä ja autakaa ja antakaa vinkkejä! 

Kommentit (5)

Jacky
varattu

Olen 17 vuotias ja minua huolestutta se että haluuko poikaystäväni minua vai ei.. olemme olleet melkein 2 vuotta yhdessä ja vieläkään ei olla päästy suuseksistä ja muusta "esileikki puuhista" pidemmälle... olen ottanut asian puheeksi poikaystäväni kanssa ja olemme yrittäneet mutta jotenkin tuntuu siltä että poikaystäväni ei halua yhtä paljon kuin minä.. olkaa kilttejä ja autakaa ja antakaa vinkkejä! 

----

Moi! Te olette olleet tosi nuoria kun aloititte seurustelun, niin nuorena seksi ei välttämättä ole edes niin ajanohtaista... Mut nyt kun oot jo 17 olette jumiutuneet rutiineihin. Ehkä teidän kannattas miettiä mitä muita rutiineja te voisitte rikkoa arjessanne (käydä uusissa paikoissa poimimassa mansikoita?)... ja sit samalla sängyssä... En usko että kyse on siitä ettei haluis.  Rohkeutta ja mielikuvitusta kehiin vaan.

Jacky, 21v

Vierailija

Voit kokeilla vietellä hänet niin ettei hän voi vastustaa sinua ;) voit aloittaa jo päivällä lähettämällä hänelle  kuuman tekstarin jossa kerrot esim mitä kaikkea haluisit tehdä hänelle ja illalla kun näette, olet viattomasti kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, mutta sitten aloitatkin kunnon shown mihin voi liittyä sylitanssi, strippaaminen, seksikkäät alusvaatteet, itsensä hyväily ym ym ym ja olen varma että poikaystäväsi haluaa sinua enemmän kuin mitään muuta ;)

yoperho

Yksi vinkki on riisukaa toisenne hitaasti ja halailkaa ja pussailkaa toisianne alasti, mutta ei saa runkata tai ottaa suihin, periaatteessa niin että saa kosketella kaikkialle muualle paitsi ei sukupuoli elimiin.. tuo tehosi meillä, kiusaus kävi liian kovaksi ja oli pakko päästä sisälle.... 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat