Haavauma klitoriksessa

zuuzuzz

Aika kipeää tekee. Kun harrastetaan seksiä poikaystävän kanssa, niin tämä joutuu tosiaan hiplaamaan mun klitorista aika kovaa jotta se tuntuisi miltään. Pari kertaa oon nyt huomannu, että siinä pienen ihopoimun alla on tosi kipee ja verestävä haavauma. Miten tätä pystyisi välttämään :D Voiko olla, että jätkän kynsi sitten painaa tosi ikävästi vai? Itse en ikinä hoida tuota klitan stimuloimista, koska se ei tunnu juuri miltään - poikaystävä tekee sen jotenkin paljon paremmin, mutta nuo ronskit otteet tosiaan näemmä kostautuu.

Pitäisikö siinä sitten oikein asettamalla asettaa jätkäni sormet jotenkin, ettei se aiheuta mitään vahinkoa :D Oon vasta jälkikäteen tajunnu tunteneeni kipuakin seksin aikana, mutta se on jotenkin jäänyt taka-alalle sen hyvänolon tunteen takia.

Kommentit (1)

ahih

Jos tiiät, että se haavauma klitoriksessa tulee kun poikaystävä hoitelee sua niin kannattaa ehkä keksiä joku erilaisempi tapa hoitaa hommat. Toi on nimittäin loppupeleissä aika ikävä ongelma ja itellä ainaki seksin harrastaminen sattuu jos klitoriksessa on ollu haavaumia. Kannattaa myös rasvata limakalvoja vaikka ihoöljyllä niin pysyy kosteustasapaino kohillaa. 

Pyydä poikaystävääs nuolemaan sua. Siten ei niitä haavaumia nii helposti tuu ja se tuntuu taivaalliselta ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat