Liian läheisiä?

jepp

Onko normaalia käydä vessassa 2 asialla joskus ovi auki ja piereskellä ihan millon vain(paitsi sängyssä)? Näin meillä nimittäin poikaystäväni kanssa.. ollaan oltu vuosi ja ei kyllä hävetä toisiltamme mitään... kaverit sanoo et ollaan vähän liiankin läheisiä ja voi se ollakkin, siksi ehkä seksikin vähän hiipunut.. Mites teillä parisuhteessa, voitteko sanoa esim kun menettä vessaan että meen nyt paskalle? Joittenkin mielestä voi olla omituinen/ällö aihe mut haluisin vaan tietää ku on yks kaveri joka on ollu 2v yhessä miehensä kanssa eikä ole pierassut koko aikana sen eessä/kuullen.

Kommentit (4)

Minnapa

"yks kaveri joka on ollu 2v yhessä miehensä kanssa eikä ole pierassut koko aikana sen eessä/kuullen."

En nyt tiedä, että onko kysyjä tosissaan, mutta itse kokesin, että ette ole liian läheisiä. Kaasujen päästely on normaali ihmisen toiminto, ja kyllä sellainen pitäisi pystyä tekemään oman puolisonsa kuullen - itse ainakin pystyn. Itse taas kokisin, että kaverisi on jotenkin "estynyt" tai ei voi olla oma itsensä, jos ei voi pieraista puolisonsa kuullen. Vessassakäynnit tässä suhteessa taas hoidetaan ihan yksin - jokainen saa tehä sen parisuhteessa omalla tyylillään, toiset käy ja toiset ei.

hehhhe

Öö. Mä kyllä piereskelen poikaystävän kuullen, vedän välillä (himassa siis ;D) housut kinttuihin ja näytän persettä tai tissit yms. Aika estynyttä menoa jos ei voi edes pierasta :D.

Memmu

Ollaan oltu rakkaan kans 2,5v kimpassa. Pissalla viittii käydä ovi auki mut sitte ku kakkoselle menee nii ovi kiinni. Pierut on maailman luonnollisin asia ja niitä ei pidätellä ollenkaan, mut ei se oo kyllä sellanenkaan asia että siitä huudellaan ja hirveesti edes vitsaillaan. Pierastaan ku tuntuu siltä. Näin meillä :) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat