Miten tehdä vaikutus Naapuriin?

Vierailija2

Naapurissani asuu hyvin komea, itseäni jonkin verran vanhempi mies. Hän vaikuttaa ystävälliseltä ja mukavalta. Miten tähän mieheen voisi tehdä vaikutuksen tai mistä hänen kanssaan voisi ruveta keskustelemaan? Kyse on kuitenkin ihmisestä johon törmää hyvin harvoin rapussa tai pihalla.

Kommentit (4)

Suvi

Toi on kyl vähän paha kun naapureiden kans ei oo yleensä tapana jutella. Onks taloyhtiöllä tiedossa mitään tapahtumia mihin sä/se vois osallistua? Tai sit vaan pitää mennä kysymään jotain esim. jos on just muuttanut et missä on kirjasot/uimahalli/kauppa/hyvä ravintola. Tai jos et oo just muuttanu niin jotain samantapaista. Jotainhan sitä pitää keksiä jos haluaa päästä juttelemaan, tsemppiä :)

Herrasmies

Unohda varastohuoneen avain ja soita sen ovikelloa? Moikkaa näkyvämmin ja kysy miten menee, kun seuraavan kerran törmäätte rapussa? Jos sillä on hieno auto/vaatteita/kello/kengät, niin kysäise niistä jotain tyhmää detaljia?

Noi minulle ainakin toimisi ;)

supzz

Seuraavan kerran ku näätte, sano: hei muutin tähän just, ois mukava tutustua uusiin naapureihin, ku en tunne täältä ketään. Kutsu vaikka kahville tms.

Tää toimii :D Näin poikaystäni kysy multa ja nyt oltu kohta 1 1/2 vuotta yhessä ja asutaan saman katon alta. Keskustelu voi olla aluks aika hiljasta, kysy vaikka mitä menomestoja kylällä on yms. 

Vierailija

Perus täydellisistä naisista: "olin leipomassa ja huomasin, ettei mulla ole tarpeeksi jauhoja? sattuisko sulla olemaan?" ja sit kutsut sen tietty maistamaan sun kokkailuja jälkikäteen hyvityksenä lainatuista jauhoista ;) ja siitä sit juttu luistamaan! ;D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat