Kavereita ympäri etelä-suomea...

Tiia

Täällä 22v sosiaalinen ja huumorintajuinen tyttö vantaanlta huhuilee uusia kavereita kaikkeen hauskan pitoon, ja vaihtamaan ajatuksia iloista ja suruista.

Itse tykkään juhlia, kierrellä kirppareita ja shoppailla, lenkkeillä,mökkeillä, juoda kahvia ja viettää koti-iltoja, kuunnella musiikkia ym...

Jos kiinnosti niin sähköposti ja mese osoitteena toimii osoite viimeinenmalja@hotmail.fi

Facebookissakin voidaan tutustua, laita vaan ensikis mailia niin annan nimeni :):)

Kommentit (3)

hannamaari90
Tiia

Täällä 22v sosiaalinen ja huumorintajuinen tyttö vantaanlta huhuilee uusia kavereita kaikkeen hauskan pitoon, ja vaihtamaan ajatuksia iloista ja suruista.

Itse tykkään juhlia, kierrellä kirppareita ja shoppailla, lenkkeillä,mökkeillä, juoda kahvia ja viettää koti-iltoja, kuunnella musiikkia ym...

Jos kiinnosti niin sähköposti ja mese osoitteena toimii osoite viimeinenmalja@hotmail.fi

Facebookissakin voidaan tutustua, laita vaan ensikis mailia niin annan nimeni :):)

Moi Tiia! :)

Olen 21-vuotias yksin asuva tyttönen Espoon Kauklahdesta.

Vaikutat esittelyn perusteella mukavalta. Kiinnostaisiko jutustella ja tutustua vaikka alkuun Facebookin tai mesen välityksellä? :)

Sähköpostini on hannamaari90@hotmail.com

tv. Hanna :)

edams
hannamaari90
Tiia

Moi Tiia! :)

Olen 21-vuotias yksin asuva tyttönen Espoon Kauklahdesta.

Vaikutat esittelyn perusteella mukavalta. Kiinnostaisiko jutustella ja tutustua vaikka alkuun Facebookin tai mesen välityksellä? :)

Sähköpostini on hannamaari90@hotmail.com

tv. Hanna :)

Hei Tiia Ja Hanna. Luin molempien viestit ja vaikutatte todella mielenkiintoisilta ihmisiltä. Tietenkin haluaisin tutustuu teihin molempiin ja mahdollisesti saada teistä hyviä ystäviä? Olen 22-vuotias Helsingistä ja asun avomieheni kanssa. Olemme asuneet jo 1,5v täällä ja kaipailisin kavereita, joiden kanssa chillaa eikä ajat menisi yksin ollessaan himassa. :)

Sähköposti osoitteeni on: tpupu90@gmail.com yhteyttä sinne vain. :)

gugugu

Hei oon 20 vuotias tyttö Helsingistä ja etin myös uusia kavereita jostain pääkaupunkiseudulta että jos kiinnostaa niin mullekin voi sähköpostia laittaa osotteeseen hentsu12@hotmail.com 

En oo lukiosta valmistumisen jälkeen oikeen tutustunu missään uusiin ihmisiin ja kaipaisin siksi uusia kavereita joiden kanssa vois viettää aikaa ja jutella :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat