Jälkiehkäisyn otettua E-pillerit käyttöön?

GTL

Minulla alkoi jälkiehkäisyn aiheuttama tyhjennysvuoto tänään. Oikeat menkat pitäisi tulla parin viikon päästä tai jopa vasta puolen vuoden kuluttua jälkiehkäisystä? ! Haluaisin aloittaa e-pillerit, mutta voinko aloittaa niiden käytön jo tyhjennysvuodon aikana kun ne eivät kuitenkaan oikeat menkat ole?
Olen aloittamassa e-pillerit ensimmäistä kertaa, ja omien tietojen mukaan pillerit voi aloittaa vasta seuraavien kuukautisten aikaan? Jos tämä ottamani jälkiehkäisy sekoittaisi elimistöni niin pahasti, että joutuisin odottamaan menkkoja jonkun puoli vuotta, en kyllä malta odottaa sinne asti kun olen niiin kiimainen ja on kesä. Ja vielä, onko kokemuksia paremmista ehkäisyvaihtoehdoista kun e-pillerit.

Kommentit (4)

viiiksi

Siis sähän voit ottaa ekan e-pillerin millon kunhan käytät 7vrk ajan lisäehkäsyä. 
Tai ainaki Yasmineissa on näin. 
en sit tiiä mite ton Je-pilsun jälkeen. Soita ehkäsyneuvolaan.

GTL
Elenainen

Apua! Siis sekoittaako jälkiehkäisypilleri niin pahasti elimistön että seuraavia menkkoa pitäisi odottaa jopa puoli vuotta?! :O En tiennytkään! Hui, kuulostaa aika myrkkypilleriltä tuollainen, ja minäkin sen tuosta vain nakkasin nassuun enkä tajunnut mitään että se voi vaikuttaa noin vahvasti...

http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/2012/06/jalkiehkaisypilleri_17.html

Joo, siis kuulemma muutamat ihmiset joutunu odottamaan pisimmillään puolivuotta seuraavia. Oon lukenu netistä keskusteluita. En takaa niiden paikkaansapitävyyttä :D

Lulu

Suurimmalla osalla ei pitäisi tulla mitään sivuoireita, korkeintaan pientä pahoinvointia ja lievää viivästystä tai ennenaikaisuutta seuraavissa menkoissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat