Kokeneempi mies ja itse olit neitsyt: Miten mies reagoi, kun sai tietää?

kesäheiloja

Anyone?

Mietin siis tilannetta, jossa kyse on esim. "yhden illan jutusta" tai vastaavasta, ettei kaveriaan tunne mitenkään erityisen hyvin.

Miten mies reagoi, kun kerroit olevasi neitsyt? Kerroitko ennen vai jälkeen seksin? :D

Kommentit (8)

Enkertonut

En kertonut, vaikka kyllähän mies sen arvasi kun verta oli tullut ja aika paljonkin vielä... Kovasti yritti tiukata asiaa että olinko vielä neitsyt tai ainakin vihjailla siihen suuntaan, mutten paljastanut siltikään. Ei humalassa tainnut arvostelukyky olla itsellä ihan tallella ja seuraavana päivänä melkein törmäsin tähän kundiin ja kyllä hävetti :D Hän oli siis selvin päin ja minä hieman tuiterissa kun sänkyyn päädyttiin.

scolli

Miehen näkökulma.

Olisi hyvä, jos asiasta sanoisi suoraan etukäteen. Silloin ymmärtää paremmin, että toinen on epävarma tai jännittynyt. Silloin osaa myös edetä rauhallisemmin, ja varmistaa onko kaikki varmasti kunnossa. Ehkä myös eniten trapetsitaitoja vaativat suoritteet on syytä jättää myöhempiin kertoihin. Se että sanoo omasta kokemattomuudesta antaa myös signaalin miehellä, jotta tämä uskaltaa rohkeammin johtaa ja mahdollisesti opastaa, eikä hämäänny mahdollisesta passiivisuudesta.

En osaa sanoa yhden illan jutuista tai muista. Sellaiset eivät ole kovin optimaalisia neitsyyden menettämiseen muutenkaan. Oma tyttöystäväni ei ollut harrastanut seksiä ennen minua (molemmat yli parikymppisiä), ja tämän myös hieman kierrellen minulle sanoi. Kertominen myös johti siihen, että harrastimme seksiä vasta kun tyttöystäväni oli varmasti valmis, eikä minulla tietenkään ollut mitään odottamista vastaan. Minusta oli hienoa, että hän luotti minuun ja suhteeseemme niin paljon, että halusi myös seksiä (toisin kuin aiemmissa suhteissa). Pientä jännitystä koin myös itse ensimmäisellä kerralla, sillä en halunnut missään nimessä tehdä tapahtumasta epämiellyttävää, vaikka toki luottamus itseen olikin hyvällä tasolla.

tiutiu

Sanoin miehelle juuri ennen hommia että en sitten ole koskaan ollut kenenkään kanssa. Mies oli todella ymmärtäväinen ja kysyi olenko aivan varma että haluan jatkaa. Olin varma ja mies teki kokemuksesta todella miellyttävän. Kyseli että sattuuko ja jos tuntuu epämukavalta niin lopetetaan. Eli kannattaahan tuo kertoa ennen puuhasletuja :) niin varmasti on tulossa miellyttävämpi kokemus kuin jos ei kertoisi.

Tyhmä

Menetin neitsyyteni yhden illan jutussa.. Tai oikestaan kahden, tapahtui siis kahtena iltana peräkkäin. En tohtinut kertoa miehelle neitsyydestäni, olihan hän melkein 10 vuotta minua vanhempi.. Keskeytin itse aktin kesken vedoten siihen etten halunnut vaikka oikeasti halusinkin. Myöhemmin on kaduttanut etten kertonut miehelle. Kokemus olisi varmasti ollut molemmille mukavampi. :p

milla

itse menetin yhden illan jutussa ja kun kerroin mies luuli että pelleilin koska olin nii hyvännäköinen hänen mielestää ja kysyi monta kertaa uudelleen ja uudelleen että huijaanko :D lopulta hän uskoi ja oli tyytyväinen että sai olla ensimmäinen ;-)

Minä_vaan
jjau

mulle ollaan oltu tosi kilttejä ja ymmärtäväisiä. ja just varmistellu oonko varma? ja moni on ollu sillee ettei iha uskois.

Ootko monestikin menettänyt neitsyytesi?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat