Clip on pidennyksien pesu

Fredrika

Hei!

Olen vasta värjännyt vaaleaksi ja käytän hopeashampoota taittamaan pois keltaisuutta ja shampoo näyttää toimivan hyvin. Olen tilaamassa nyt hiuksiini sopivia clip on:eja (remy aitohius) ja haluaisin tietää voiko pidennyksistä taittaa samalla tavoin keltaisuutta pois? Toimiiko?

Dreamhairilla, rapunzelillä ym. ei näytä olevan valmiiksi hopean vaaleita hiuksia, näyttävät kaikki taittuvan keltaiseen:/ toisaalta sävy #60 on minulle liian vaalea joten helpoin keino olisi kai taittaa keltaisuutta?

Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Kommentit (1)

Chu

Pidennysten kanssa monesti sanotaan että aitohiusta voi pestä ja käsitellä samallalailla kuin omaa hiusta, mutta omien aitohiuspidennysten kanssa klipsipidennykset menivät huonoiksi ja takkuuntuviksi jo ensimmäisen pesun jälkeen. Niistä tuli jollain tapaa "pörröisiä"... Noudatin netistä löytämiäni ohjeita, en käyttänyt shampoota, vaan laadukasta hoitoainetta, huuhtelin kylmällä vedellä ja muutenkin käsittelin pidennyksiä äärimmäisen hellästi. Ja annoin niiden kuivata rauhassa omia aikojaan. Koskaan en edes ollut aiemmin lämpökäsitellyt hiuksia, mikä olisi voinut selittää mysteerisen huonoksi menemisen. Tympäisee vieläkin niiden kohtalo, en käsitä mitä muka tein väärin, ja hiuslaadun piti olla laadukastakin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat