"Kypsempiä" blogeja? :)

Henu

Heippa rakkaat cosmosiskoset! :)

Ihmiset on innostuneet tänne heittelemään blogejaan kovin tarmokkaasti ja minäkin niitä olen selaillut ihan mielenkiinnolla. Kaikki tuntuu kuitenkin olevan tietyn ikäluokan blogeja, itse olen ripauksen vanhempi ja oman ikäisten jutut kiinnostaisi myös, 30 vuotiaiden jutut.

Löytyisikö lukijoiden joukosta bloggaajia, jotka kirjoittelevat muustakin kuin vaatteista ja meikeistä..? Jotain juttua parisuhteesta, perheen perustamisesta, ajatuksia ja kokemuksia vakiintuneen ihmisen elämästä... Sellaista haluaisin lueskella vaiheeksi, enkä oikein tiedä mistä löytäisin sen hyvän blogin jota alkaa seurailla sivusilmällä. Toivottavasti täältä! :)

Sivut

Kommentit (41)

passe

Käys katsomassa tätä: http://lasinkiru.blogspot.fi/

ei ole oma harmi vaan, mutta ainakin eroaa muoti yms. blogeista kuin yö päivästä!

Henu

Heippa rakkaat cosmosiskoset! :)

Ihmiset on innostuneet tänne heittelemään blogejaan kovin tarmokkaasti ja minäkin niitä olen selaillut ihan mielenkiinnolla. Kaikki tuntuu kuitenkin olevan tietyn ikäluokan blogeja, itse olen ripauksen vanhempi ja oman ikäisten jutut kiinnostaisi myös, 30 vuotiaiden jutut.

Löytyisikö lukijoiden joukosta bloggaajia, jotka kirjoittelevat muustakin kuin vaatteista ja meikeistä..? Jotain juttua parisuhteesta, perheen perustamisesta, ajatuksia ja kokemuksia vakiintuneen ihmisen elämästä... Sellaista haluaisin lueskella vaiheeksi, enkä oikein tiedä mistä löytäisin sen hyvän blogin jota alkaa seurailla sivusilmällä. Toivottavasti täältä! :)

Henu

Hei loistavaa! Kävin kurkkaamassa kaikkia ja tosi hyviltä vaikutti :) Kiitos vinkeistä!

Toivottavasti tänne tulee vielä lisää blogeja ehdolle!

Pullli

http://life-is-a-small-and-big-things.blogspot.fi/

En tiedä blogini kypsyydestä, mutta ainakaan en puhu muodista, vaatteista ja meikeistä. Vaan ihan arjesta sekä pienistä ja isommista elämän tapahtumista, ajatuksista ja tuntemuksista yms.. Sanoisin myös, että kuvia on suhteellisen niukasti, kun taas tekstiä usein niidenkin edestä.

Olen tosiaankin vain 17 vuotias, no piakkoin 18, mutta ajattelin ny kuitenkin linkittää blogini tähän, koska omasta mielestäni blogini on suht erilainen verrattuna monien ikäisieni blogeihin jotka ovat pullollaan valokuvia ja vaatteita jne.. Tai ainakaan en ole itse löytänyt vielä ikäluokkaani kuuluvaa blogia, joka etes jossain määrin muistuttaisi omaani.

Henu

Jes, lisää mielenkiintoisia blogeja! Kiitti vaivannäöstä :) Näissä piisaa lueskeltavaa, saa toki linkkailla vielä lisää jos jollakulla on ässä hihassa!

kimurantti

Lily.fi sivustolta kannattaa käydä palstoja lukemassa, löytyy nuorelta ja vanhalta.
Katekoriat auttavat erittelemään mitä haluaa lukea!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat