Retki sinikeltaiseen maailmaan

Kommentit (6)

aanaV

voi ei kamalaa olla jäätelölle allerginen! mulla taas on säilöntäaineallergia ja olen allerginen isolle määrälle ihania kosmetiikkatuotteita. :/

tulin juuri lomalta (kyprokselta ja mökiltä:)) ja oli ihanaa lukea monta uutta postaustasi putkeen. paaaljon onnea uuteen kotiin!! :)

Vierailija

:) Heiii ja voi miten ihana kuulla!!! Toivottavasti sinulla oli ihana reissu!!!:) 

Ja veikkaan että itsellä on myös jokin säilöntöaine joka aihettaa tuota allergiaa myöskin. :( Niin tyhmää... 

Jenni

Moikka Madde. Tykkään kovasti blogistasi, mutta... Tämä palaute pitäisi ehkä mennä suoraan Cosmolle, mutta tää blogin ulkoasu on todella sekava. Liikaa mainoksia/sälää ja itse tekstiosio on mielestäni liian kapea. Aina en välttämättä edes jaksa linkata itse tekstiin asti, kun blogilistan kautta luen blogiasi. Vanha blogipohjasi oli ihanan rauhallinen ja helppolukuinen. Toivottavasti tulevaisuudessa blogipohjastasi tulee selkeämpi, niin se helpottaa lukemista. Muuten jatka samaan malliin :)

Vierailija

heii kiitos paljon kommentistasi!!:) Tämä menee eteenpäin mutta muutoksia on luvassa heinäkuun lopussa. 

Tinttu

Olisitko allerginen pähkinälle? Siitä saattaa olla jäämiä jätskissä. Itse sain juurikin tuollaisia oireita muiden kuin mehujätskien syömisestä aina tämän tästä ennenkuin selvisi tuo pähkinäasia. Olen allerginen ainakin hasselpähkinälle enkä harmikseni enää oikein uskalla jätskiä syödä..

Vierailija

Joo mulla on todettu juuri tuo hasselpähkinä mutta en ole tajunnut että sitä löytyy ihan perus jäätelöstäkin. Suklaata olen tähän asti pystynyt syödä ilman mitään oireita. Tyhmää tosiaan. :( 

Ja aivan sama, jäätelö taitaa jäädä kauppaan tästä lähtien...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat