SORMIPELI

Vierailija

Ollaan seurusteltu nyt poikaystäväni kanssa vähän yli vuoden ja n. 2 kk sitte vasta oltiin ekan kerran peti puuhissa mutta siitä ei tullut mitään minun osaltani koska koko ajan sattui enemmän ja enemmän jos työnsi 2 sormea sisääni. Vaikka olin kostea ja hyvin kiihottunut ja luotan poikaystävääni niin silti sattui tooooooooooosi paljon. Nyt taas perjantaina pitäisi nähdä ja TIEDÄN että mennään taas pedin puolelle niin mitä miun pitäs tehä? Oon "lämmittäny" itteeni jo kauan että laitan 2 sormea ja kyllä menee sisälle mutta jos alan yhtään liikuttamaan niin sattuu aivan kauheesti. Auttakaa mitä pitää tehdä? Mie en haluu vaa että hän pystyy nuolemaan ja siinä se miun osalta. Mitä pitää tehdä ettei satu? ollaan jopa mietitty että eka kerta olis kun nähdään taas, mutta eihän siitä mitään tule jos minnuun sattuu jo 2 sormea laittaa ja hänelle ei ole mikään "pikku poika".  APUA!!

Kommentit (3)

Vierailija

No oletko varma että kehosi ei viestitä ett et ole vielä valmis seksiin? Eihän noin nuorella tytöllä ole kiire mihinkään. :) Itsellä edelleen 20v sattuu jos kaksi sormea laittaa, mutta seksi onnistuu kyllä. kyllähän se vähän miehen käsien koostakin riippuu. voihan sitä yryittää että kun ole oikein kiihottunut niin yhdellä sormella vaaan tekee ja sen jälkeen yrittää päästä sisään kalullaan. Jos tämä sattuu aivan liikaa niin sitten pitää vain jaksaa odottaa ja kokeilla. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat