Kirjeenvaihtokavereita

Vierailija

Harrastaako kukaan normaali aikuinen ihminen nykyään kirjeenvaihtoa :D? mistä semmosia kavereita löytäis?  pentuna tuli kirjoteltua ja haluisin taas:)

Kommentit (7)

krishannah

mä harrastan ihan näin aikuisella iällä :) täältäkin olen löytänyt muutamat kaverit :) sekä tuosta linkistä koti.mbnet.fi/~raijae/kirjeenvaihto/kirjeet.html,  facebookissa on ryhmiä sekä suomi24 sivuilla :) toivottavasti oli apua :) ja jos haluat niin mustakin saa kirjekamun :)

Vierailija
krishannah

mä harrastan ihan näin aikuisella iällä :) täältäkin olen löytänyt muutamat kaverit :) sekä tuosta linkistä koti.mbnet.fi/~raijae/kirjeenvaihto/kirjeet.html,  facebookissa on ryhmiä sekä suomi24 sivuilla :) toivottavasti oli apua :) ja jos haluat niin mustakin saa kirjekamun :)

heitä krishannah sun meiliosote, jos siel vaiheltas yhteystietoja jos alettas sen jälkee kirjeenvaihtoo :)))

Vierailija

Heippa Huomasin miten mielen kiintoinen tuo sinun kirjeenvaihtopalstalla oli hyvä ilmoitus
ajattelin kirjoittaa sinulle.

Hei olen Laura Rastas ja olen 28.vuotias ja asun aviomieheni kanssa Varkaudessa yhessä. Olen iloinen,hauska,rento,sydämmellinen,huumorintajuinen,auttavainen,kohtelias,ymmärtäväinen,puhelias,seurallinen,tulen kaikkien kanssa toimeen, rehellinen,postiivinen,herkkä olen, En tykkää sellaisista ihmisistä jotka puhuu paskaa ja puukottaa selkään toisia ihmisiä selän takana minkä kerkiävät,en tykkää sellaisista ihmisistä jotka ei osaa meitä arvostaa.

Tykkäämme yhessä tehä ruokaa,Kuunnella musiikkia,laulaa karaokea,Kynttilöitä poltella pimeellä ilalla,leipomisesta,askartelemista käsillä,maalata tauluja ja esineitä.

Harrastamme yhessä vapaa ajalamme:Lenkkeilyä,uimista,keilaamista,sulkapalloa,Leffoissa käymistä,Shoppailua,matkustelua,reissaamista,kalastamista,

Tykkäämme yhessä kummatkin kuunnella:Amispoppia,Anna Abreuta,Antti Tuiskua,Samuli Edelmann,Yötä,Suvi Teräsniskaa,Arttu Wiskaria,Kristiina Barsk,Kaija koo,Paula Koivuniemi,Paula Vesala,Basshunter,Cascada,Petri Nygård,Jenni Jaakkola,Anna Puu,Juha tapio,
Robin,Tauski,Haloo Helsinki,Jari Sillanpää,Anna Eerikson,Laura Närhi,Laura Voutilainen,Henriikka Syvänne,Diandra,Janne Tulkki,Cheek,
Jenni Vartiainen.

Ois kiva saada sinusta uusi kaveri ja ystävä.Ei meillä oo oikeen ketään kavereita eikä ystäviä.Ois kiva saada sellaisia kavereita jotka olisi oikean laisia kavereita ja ystäviä jotka ei teeskentele mitään muuta.Kun on rehellinen ja niin kun mekin.Koska me ei haluta sellaisia kavereita eikä ystäviä jotka ei oo todellisia kamuja ja ystäviä.

.T:Laura Rastas

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat