Hyvä parturi Tampereella?

Kirsikka

Aion leikata lyhyet hiukset ja haluaisin tietää Tampereelta hyviä ja opiskelijan lompakolle sopivia partureita. Olen kohta 22 v. enkä ole eläissäni käynyt kertaakaan parturissa joten kaipailisin vähän vinkkejä :) Tähän asti äitini (joka ei ole ammatiltaan parturi) on siis leikannut, värjännyt yms hiukseni, mutta haluamani malli on todella lyhyt ja olisi varmaan ammattilaisen parempi leikata. Joten vinkkejä ja kokemuksia kiitos!

Kommentit (5)

Elenainen

Glohairissa olen käynyt pari kertaa, mutta minun toiveita ne ei ole oikein osanneet toteuttaa.. :/ Toki siellä on varmasti miljoonittain kampaajia pitkin Tamperetta, joten joukosta löytyy osaamista vähän joka lähtöön :D

MUTTA kampaajat Studio24:ssa Hämeenkadulla ovat osanneet toteuttaa visioni tarkasti, sitä on yhdessä suunniteltu mallia ennen leikkaamista lehtien avulla ja heillä on tapana joka välissä varmistaa että onko leikkaamisen suunta halutunlainen. Itse olen siellä leikkauttanut hyvinkin lyhyitä ja persoonallisia malleja ja kovasti olen ollut tyytyväinen! Ja hintakin oli pienempi kuin Glohairissa :)

Jebulis

Moikka.

Itse olen käynyt Tampereen laukontorin läheisyydessä sijaitsevassa Nina`s lifestylessä. Siellä toimii toisena kampaajana Jasmin, joka on erittäin pätevä ja hänellä on paikan omistajaa halvemmat hinnat. Jälki on ollut joka kerta viimeisen päälle ja on ihana kun kampaaja kuuntelee OIKEASTI mitä haluan, eikä sooloile (nimimerkillä mummotukalla lähtenyt muutaman kerran muista kampaamoista ja vielä maksanut itseni kipeäksi siitä) SUOSITTELEN ! Ihan loistava paikka ja palvelu !

chelsea

Hämeenpuistossa oleva Luxroom , aivan loistava! olen käynyt siellä jo montamonta kertaa ja aina olen saanut hiukset mitkä olen toivonukkin ! eikä hintakaan kovin kova ole.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat