Cosmosiskot help! Mies ja Facebook!

Zadie

Tapasin ihanan miehen baarissa kolme viikkoa sitten. Päädyimme säätämään ja seuraavana päivänä pyysin häntä facebook-kaveriksi. Nyt ollaan juteltu useemman kerran fbssä ja puhuttavaa löytyy. Ongelmana vaan se että itse olen tähän mennessä alottanut aina keskustelun (n3-4 kertaa) mies kyllä itse jatkaa keskustelua ja kyselee, tykkäilee myös kuvista ja tilapäivityksistäni. Mies vaikuttaa ihan täydelliseltä, joten en haluaisi lopettaa häneen yhteydenpitoa, mutta pelkään että hän ei ole kiinnostunut kun ei itse tule juttelemaan.

What should I do?

Kommentit (2)

Lenune

Radiohiljaisuus toimii yleensä jos mies on kiinnostunut. Et vaan ite ota yhteyttä ja odotat, että mies ottaa. Itte oon tota harrastanu sillo aikanaan. Odotellu, että toinen ottaa yhteyttä. Ei kaikki koneella ollessaan ole koko ajan siinä facebookissa selailemassa, vaan se on vaan taustalla auki, ni ei välttämättä heti huomaa, kun tulet sinne, eikä ehdi alottaa keskustelua, jos ite alotat sen heti. Mut luulis jossai vaihees huomaavan sit ja alkavan juttelee, jos kiinnostusta löytyy.

Vierailija

monestihan te ette ole jutelleet sinunkaan aloitteestasi, että mies voi hyvinkin olla kiinnostunut vaikka ei ole avausta tehnytkään. ole vaan oma itsesi ja katso haluaako mies tavata sinut tai tietää mitä sinulle kuuluu:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat