Kahden miehen pauloissa

Seuraa 
Liittynyt29.5.2012

Olen seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa vasta 2kk, kun tapasin toisen miehen joka alkoi osoittaa kiinnostustaan minuun. Tunteet poikaystävääni eivät ole vielä kunnolla roihahtaneet, sillä hän iski minut. Ulkonäkö on täys kymppi, mutta luonne ei oikein iske. Onhan hän mukavampi kuin eksäni, mutta ei kuitenkaan sellainen että suhde olisi alusta asti ollut sellainen taianomainen.

Tämä uusi mies sen sijaan vaikuttaa paljon erilaisemmalta. Ulkonäkö ei ole kummoinen (ellei silmiä lasketa), mutta harrastukset ovat samanlaiset ja kaveriporukasta hän erottuu kiltimpänä miehenä (joista pidän enemmän).

Mitä pitäisi tehdä? Tuntuu ahdistavalta olla näin kylmä poikaystävälleni kun en sitten tiedä millainen tuo toinen mies oikeasti luonteeltaan on... :/

Kommentit (5)

Vierailija

Mun neuvo ois että jätä se sun poikaystäväs. Jos et tunne sitä kohtaan 'suurta rakkautta' ja luonne ei oikeen nappaa, nii miks oisit siinä suhteessa? Ja vaikka ois kuinka komee nii ei se hyvännäköisyys korvaa rakkautta toista kohtaan. Ehkä sulla pitäs vähä tutustua tähän uuteen tuttavuuteen paremmin ja katsoa jospa jutusta tulisi jotain :) Näin minä tekisin sinuna. Mutta ymmärrän oikein hyvin, että suhteesta on vaikea lähteä jos tavallaan ei ole kunnon perusteluita erolle. Puhu avoimesti ja rehellisesti poikaystävällesi. Ehkä hän ymmärtäisi tunteitasi...:)

paukkujyvä

Voi kiitos, tuosta oli apua. Oon vaan sellanen nainen et pidän pettämisenä sitä mitä en voisi kumppanini nähden tehdä ja sama toisinpäin. Näin siis tuntuisi tavallaan pettämiseltä alkaa flirttailemaan toisen miehen kanssa...

Lenune

Miksi ylipäänsä pitää seurustella ihmisen kanssa, jos tämä on VAIN komea, mutta tiedät, ettei luonne miellytä nyt eikä tulevaisuudessa. Itsepetostahan tuo on, samalla petät myös miestäsi esittämällä, että pidät tästä... Ja ei mitään yhtäaikaisia juttuja kahden miehen kanssa, lopetat nykyisen suhteen ja sitten katsot jos sen toisen kanssa synkkaisi... naurettavaa jotenkin tuollainen, että seurustelen nyt vaikken oikein tykkääkään....anteeksi nyt mielipide, joka saattaa tuntua ilkeältä...

Neonseeker

et tavallaan voi tietää voiko nykyinen poikaystäväsi muuttua/ muuttaa luonnettaan joten ota asiaksi puhua hänelle luonteenpiirteistään joista et perusta. olisi epäreilua jättää hänet toisen vuoksi antamatta mahdollisuutta parantaa suhdettanne :) toisaalta ei pidä jäädä tylsään "lavaste" suhteeseen jos oikeasti kiinnostava tyyppi osuu kohdalle..

paukkujyvä
Neonseeker

et tavallaan voi tietää voiko nykyinen poikaystäväsi muuttua/ muuttaa luonnettaan joten ota asiaksi puhua hänelle luonteenpiirteistään joista et perusta. olisi epäreilua jättää hänet toisen vuoksi antamatta mahdollisuutta parantaa suhdettanne :) toisaalta ei pidä jäädä tylsään "lavaste" suhteeseen jos oikeasti kiinnostava tyyppi osuu kohdalle..

Totta tuokin, en vain tiedä kun kyse on ihan perusluonteesta. Itse taidan olla tietyllä tavalla avoimempi. Tai en tiedä, noi sen ominaisuudet tuntuu vaan siltä et ne joko on ihmisessä tai ei oo :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat