Käsi ja reisikarvat pois?

Sheivaaja

Eli ongelmani on, että ajelisinko pois kaikki käsikarvani aina kun ne ovat tarpeeksi pitkiä tähän? Olen kyllä tietoinen siitä, että en ole ainut joka tekee tätä prosessia. Mutta onko se toisaalta järkevää vai haitallista? Vai onko edes kumpaakaan? Että periaatteessa sillä ei ole merkitystä? Jotenkin tuntuu vain itsestä kivemmalta rasvata ihan sileätä ihoa. Joskus olen huomannut, että se on kyllä ärsyttänyt sisäreisieni ihoa, mutta ei ole vaikuttanut silti päätöksiini. Minulla on ihan jumalattoman vaaleat käsi ja reisikarvat, mutta auringossa niitä saattaa erottaa ja joskus itsestäkin tuntuu inhottavalta kun on niin karvainen, vaikka niitä ei edes melkein tunne ja ne ovat niin vaaleat. Mitä mieltä olette??

Kommentit (8)

cassie ! __

Kyllä mä ainakin itse kanssa ajelen käsi sekä reisikarvat pois kun itselle tulee siitä itsevarmempi olo :--) En sheivaa niitä sen takia että ne niin jumalattomasti häiritsis mutta mä nyt vaan piän sitä jotenkin naisellisena ja olon hieman epämukavaksi just auringossa jos karvat erottuu hyvin tai muuta :-D

Elenainen

Jos välineet on oikeita ja tehokkaita niin en näe mitään haittaa karvojen poistamisessa! Huonojen välineiden kanssa voi olla epätoivottuja seurauksia, mutta nyt on laitteita, jotka "lannistavat" karvaa sillain, ettei ne enää samalla tarmolla kasva takaisin :D

Pohdiskelin itsekin tätä karva-aihetta tässä ihan hiljattain :)

Elena

ps. lisää blogissani: http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/2012/06/karvainen-nainen-nonomore_...

juuli
Elenainen

Jos välineet on oikeita ja tehokkaita niin en näe mitään haittaa karvojen poistamisessa! Huonojen välineiden kanssa voi olla epätoivottuja seurauksia, mutta nyt on laitteita, jotka "lannistavat" karvaa sillain, ettei ne enää samalla tarmolla kasva takaisin :D

Pohdiskelin itsekin tätä karva-aihetta tässä ihan hiljattain :)

Elena

ps. lisää blogissani: http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/2012/06/karvainen-nainen-nonomore_29.html

Tää on kuulemma tehokas tää laite! Mun yhdellä kaverilla on tämmöinen ja toimii :)

outi
ihmettelen

eikö käsikarvoja ole vähän turha edes yrittää nujertaa.. tai siis, ketä ne oikeasti häiritsee..?

Kyllä ne saa ihan hyvin nujerrettua, jos vaan jaksaa olla sinnikäs.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat