KLAMYDIASTA!!

HUOH

eli minulla todettiin juuri klamydia. mitä ilmeisemmin olen saanut sen 3kk sitten harrastetusta suojaamattomasta seksistä. sen jälkeen olen ollut 2 eri miehen kanssa kortsun kanssa. mietin vain että nykyisellä poikaystävälläni (joka on viimeisin noista kahdesta) ei ole mitään kun kävi itsekin testeissä.että voiko olla että kun hän kävi klamydiatestissä, niin oli käynyt sitä ennen kusemassa ja testiin mennessä oli 45min kulunut vasta...koska nyt tuntuu vasta että on jtn oireita ja meidän edellis seksikerrasta on 2viikkoa..

Kommentit (4)

TYTTÖ

No tota, jos ootte ollu ilman kortsua.. ihan kuinka tahansa ja sulla on se todettu. Ni  ja varmaan oot saanu antibiootin olis hyvä ettette olis viikkoon yhdynnässä ainakaan ja sit meet uudestaa testiin et se varmasti poissa. Ja voi olla mahdollista että sun poikaystävällä se on. Se ei aina nimittäin näy, et kantsis senkin käydä testeis vaikka sitten uudestaan. 

kokenut

testaaitse.fi tarjoaa saman testin kuin terkkari ja sen luottavuus on sivujen mukaan yli99%. Itse tilasin sen ja sain muutaman päivän päästä labrasta tuloksen. onneksi negatiivinen. Suosittelen lämpimästi, niin ei tarvitse miettiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat