Tatuoinneista

Mortimer

Otin siis maanantaina ensimmäisen tatskani, pohkeen ulkosyrjälle, koko n.28x12 cm. Nyt kaipailisin kokemuksia teiltä joilla on jo tatuointi, miten hoiditte tatuointia, kuinka nopeasti parani, kutisiko paljon jne.?

Itse olen pessyt kerran tai pari päivässä miedolla hajustamattomalla nestesaippualla + rasvaillut useamman kerran päivässä easy tattoo - voiteella, jonka ostin tatuoijalta. Pari kertaa jouduin käyttämään Bepanthen -voidetta, ja tuntuu että se jämähti tuohon iholle. Pesunkin jälkeen sitä jäi ihoon ja tatuointi tuntuu inhottavan tahmealta. Onko muilla ollut sen voiteen kanssa ongelmia?

kiitoksia jo etukäteen :)

Kommentit (3)

romuska

Heippa! Itsellä on ranteissa kolme vuotiaat tatut ja ne parani tosin hyvin, vaikka pieni muotoiset ovatkin :) Ahkerasti läträsin Bepanthenilla vaikka se onkin semmosta tahmasta, mut se nopeuttaa haavan parantumista ja rupeutuu sitten hyvin. Ja vaikka kuinka kutittaisi ÄLÄ RAAVI! Jos raavit, mustetta voi lähtä ruven mukana pois ja sit joutuu korjauspöydälle :/ Kun kutittaa niin kaikista parhaiten omalla kohdalla autto tatskan taputtelu sormella ja hampaitten yhteen pureminen. Itse jouduin laittamaan yöksi hanskat käteen ja viilaamaan kynnet pois etten ois noita unissani raapinu :D Mut pari viikkoa yleensä kestää tuo parantumis/rupivaihe ja sitte se helpottaa jo kovasti. Tokihan se riippuu ihmisestä, paikasta ja kuvan koosta. Onnea uudelle tatskalle! :)

Nimetön

Heeei!

Neljä vuotta vanha tatuointini yläselässä parantui todella hyvin, eikä kutissut yhtään! :) Bepanthenia ainoastaan käytin ja auttoi taatusti paranemisessa. Pistin sitä ainakin kahdesti päivässä. Tahmeaahan se on mutta ainakin vaikuttaa kauan ja "suojaa" tatuointia.

:))

itsellä olkapäästä olkapäähän leimat ja käytin Bepanthenia sekä vaseliinia kun pysyy iholla eikä kuivu/tahmaa.. muutaman kerran päivässä pesut pelkällä vedellä ja sit ku alkoi ns rupea irtoamaan ni jätin kerrat vähemmälle. ja jouduin uudestaan korjauttaa kaikkia leimoja mitä on kun parantuessa lähti hieman väriä mutta takuun piikkiinhä se meni..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat