Miten rentoutua ennen seksiä?!

NeedHelp

Auttakaa ! olen pulassa itseni kanssa. olen todella kova stressaamaan ja yleensä seksin harrastus yritykset päättyvät siihen.. että menenkin vain pois ja sanon tekosyyksi jotain, että nukuttaa tai ei teekään mieli. Olen ihan sujut itseni kanssa ja olen valmis jo aloittamaan seksin, mutta miten saisin itseni täysin rentoutuneeksi? Noloa sanoa.. mutta ihan kun pelkäisin miehen ns 'asetta' joka tulee sisääni, että repeän pahasti tai jotain vastaavaa. Alkaa ahdistamaan tilanne. auttakaa keinoja luopumaan stressauksesta ! 

Kommentit (3)

noworriesq

Lyhyesti ja ytimekkäästi:

odota oikeaa miestä ja kunnollista suhdetta. Siinä vaiheessa se tuntuu luonnolliselta eikä jännitä. Älä hätäile turhia!

NeedHelp

Auttakaa ! olen pulassa itseni kanssa. olen todella kova stressaamaan ja yleensä seksin harrastus yritykset päättyvät siihen.. että menenkin vain pois ja sanon tekosyyksi jotain, että nukuttaa tai ei teekään mieli. Olen ihan sujut itseni kanssa ja olen valmis jo aloittamaan seksin, mutta miten saisin itseni täysin rentoutuneeksi? Noloa sanoa.. mutta ihan kun pelkäisin miehen ns 'asetta' joka tulee sisääni, että repeän pahasti tai jotain vastaavaa. Alkaa ahdistamaan tilanne. auttakaa keinoja luopumaan stressauksesta ! 

NeedHelp

[quote author="noworriesq" time="29.06.2012 klo 12:40"]

Lyhyesti ja ytimekkäästi:

odota oikeaa miestä ja kunnollista suhdetta. Siinä vaiheessa se tuntuu luonnolliselta eikä jännitä. Älä hätäile turhia!

Mmm! En ole hätäillytkään, mutta kun hetki olisikin se oikea sitten joskus mutta ei saa vain aikaiseksi itse ryhdyttyä siihen. 

mievaan123456

Hei, saattaa tulla vähän myöhään, mutta muille asiaa miettineille..

Jännitin itsekin seksiä aika paljon. Itseäni auttoi se, että kerroin asiasta poikaystävälleni. Sekin helpottaa, että ei aloita seksielämää heti yhdynnällä vaan esimerkiksi tyydyttää toisen sormin ja tutustuu toiseen, myös asentojen kuivaharjoittelu (alushousut jalassa) on mukavaa. Kun tutustuu siihen miehen vehkeeseen etukäteen niin ei pelota sitten niin paljon. Kannattaa tutustua toiseen myös alasti ennen yhdyntää niin ei tarvi enää sitä alastomuutta jännittää :) Minun jännitystä vähensi myös se, että poikaystäväni kyseli alussa "voinko tehdä näin, haluaisitko tästä, kosketanko..." Tuli sellainen olo,  että kontrolli on minulla ja
voin lopettaa, milloin haluan (en tainnut koskaan lopettaa, mutta turvallisuuden tunne oli minulle tärkeä). Silloin kun kumppani työntyy sisään ja itse jännittää puristamalla niitä tiettyjä lihaksia, niin kannattaa pyytää kummppania pysähtymään ja yrittää rentouttaa lihaksia hengittamällä pari kertaa syvään myös suuteleminen voi auttaa. Myös liukuvoide on hyvä kaveri :) Jännitys vähenee kokemuksen kautta  :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat