Suihinotosta raskaaksi?

leppis

Minua alkoi pelottamaan olenko tullut raskaaksi kun otin poikaystävältäni suihin, koska minulla ei ole ollut menkkoja tässä kuussa, mutta kuukautiseni menivät kyllä muutenki aika sekaisin koska sairastin vakavan taudin. Ja voinko nainen tulla MITENKÄÄN MUUTEN raskaaksi jos ei harrasta yhdyntää miehen kanssa (jos keinohedelmöitystä yms. ei lasketa)?

Kommentit (9)

Nikki
leppis

Minua alkoi pelottamaan olenko tullut raskaaksi kun otin poikaystävältäni suihin, koska minulla ei ole ollut menkkoja tässä kuussa, mutta kuukautiseni menivät kyllä muutenki aika sekaisin koska sairastin vakavan taudin. Ja voinko nainen tulla MITENKÄÄN MUUTEN raskaaksi jos ei harrasta yhdyntää miehen kanssa (jos keinohedelmöitystä yms. ei lasketa)?

Juu et kyllä ole raskaana.

Vierailija

Se sperma kulkeutuu mahalaukkuun josta se kulkeutuu suolistoon aivan kuten muukin tavara mitä suusta laittaa alas :) Toistaiseksi kenelläkään syöty ruoka ei ole tullut emättimestä ulos..

Känsis
sugarpanda

Se sperma kulkeutuu mahalaukkuun josta se kulkeutuu suolistoon aivan kuten muukin tavara mitä suusta laittaa alas :) Toistaiseksi kenelläkään syöty ruoka ei ole tullut emättimestä ulos..

Äläpäs keuhkoo!

Tapauksia löytyy joissa nainen on hyväillyt itseään yöpaidan läpi, ja tullut raskaaksi.

Ps: Kokemusta on.

Chu
Känsis

Äläpäs keuhkoo!

Tapauksia löytyy joissa nainen on hyväillyt itseään yöpaidan läpi, ja tullut raskaaksi.

Ps: Kokemusta on.

Mitä hittoa minä juuri luin :D

le doctor

Leppis, raskaaksi voi tulla vain jos spermaa pääsee kohtuun. Suusta ei ole yhteyttä kohtuun, pelkästään vulvasta vaginan kautta.

VOIT tulla raskaaksi jos poikaystäväsi (tai kuka tahansa muukin mies) laukeaa sisällesi, tai vaikka  ihan pillun päällekin, koska sitä siemennestettä pääsee näin limakalvoille jotka johtavat kohtuun.

ja sugarpanda puhuu ihan asiaa.

Johanna

Huhhuh, alkaa nää keskustelut meneen täälläkin demi-lehden tasolle!!!  Luulin itse ainankin, että lehden lukijakanta on suurinpiirtein täysi-ikäisyyden luokkaa ja sen yli, mutta voihan tästäkin joukosta tyhmempiäkin löytyä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat