Kuinka kauan teillä kestää tulla kun mies nuolee?

leefi

Itseäni jotenkin mietityttää se, että kuinka kauan miehet yleensä jaksavat antaa suuseksiä. Tuntuu, että itsellä menee niin kauan laueta, minkä takia alan keskittyä vain siihen että pitäisi tulla nopeasti, enkä niinkään siihen kuinka hyvältä tuntuu. Eli siis kuinka kauan teillä kestää tulla suuseksillä? Tai ylipäätään kuinka pitkän ajan kumppaninne sitä jaksaa teille antaa? Tiedän, että aikaa on vaikea arvioida, mutta edes suuntaa antavat arviot olisivat tervetulleita!

Sivut

Kommentit (23)

sanna

Mulla menee ehkä 10-15 minuuttia, enpä ole kellon kanssa katsellut. Lämmittelyähän siinä tarvitaan aluksi ja varsinkin kun meillä yleensä poikaystävän kanssa muu esileikki jää aika lyhyeksi (suutelu, muun vartalon huomiointi jne.), yleensä hän itse siirtyy aika äkkiä alakertaan touhuamaan, niin menee ehkä vähän kauemmin. Mullakin tulee välillä sellaisia "tulis nyt jo äkkiä"-fiiliksiä ja rupeaa ahdistamaan että tylsistyykö poikaystävä touhuun. :D Ollaan kyllä puhuttu asiasta ja kumppanini tykkää suuseksin antamisesta ja kiihottuu siitä itsekin kovasti, eli en usko että haittaa nuolla vähän pitempäänkin joskus. Kannattaa vaan yrittää relata ja lämmitellä kunnolla muilla tavoin, esim. käsipelillä ja yleisellä koskettelulla. Tsemppiä!

Brunaa

Mulla ainakin nopeutuu orgasmin saanti ku käytän mun lantiopohjalihaksia samalla kun mies nuolee. Aikasemmin en oo tajunnu niitä käyttää mutta kerran ku kokeilin nii aivan uskomattomalta tuntu orgasmi ja kesti pitempään! Suosittelen lämpimästi :) 

Shenny
Seuraa 
Liittynyt15.11.2011

Mulla menee melko kauan saada, en oo koskaan saanut sillon kun poikaystävä on nuollut. Harvoin hän edes nuolee minua kun en koskaan tule. Pari kuukautta sitten sain poikaystävän seurassa ekan kerran kun olin hankkinut pienen hieromasauvan. Muuten en ole saanut hänen kanssaan kertaakaan vaikka ollaan seurusteltu yli 2 vuotta :( Se on todella turhauttavaa, sillä haluaisin saada ilman mitään "apuvälineitä". Kerran poikaystävä jaksoi sormettaa ehkä 15-25 minuuttia ja olin silloin ekaa kertaa niin lähellä saamista kuin koskaan aikaisemmin. Lopulta hänellä sormet puutuivat ja hän alkoi turhautumaan, joten pitänee jatkossakin tyytyä vain tuohon hieromasauvaan. Itse kyllä saan helposti suihkulla jopa 5 minuutissa, mutta jos aloitan tavallaan tyhjästä hieromasauvalla niin kestää vähintään 15-20 minuuttia. Ekoja kertoja hieromasauvalla kun tein, kesti joskus jopa tunnin. Turhauttaa kun pitää kestää niin kauan :( tuntuu vielä että olen jotenkin viallinen, kun poikaystävän exät ovat kuulemma saaneet vähintään 15 minuutissa. Lantionpohjalihaksia en jaksa treenata, koskaan ei ole motivaatio oikein riittänyt mihinkään lihaskuntojuttuihin.

lauruska

Eipä ole tullut kelloa katseltua, mut veikkaisin et tulen suuseksillä arviolta vartin sisään. Mieheni tekee hommaa kuulemma oikein mielellään, ja sanojensa mukaan itsekin kiihottuu kovasti siinä katsellessa ja tehdessä.. Osoittanu kans, et jaksaa ja haluaa tehdä pitkäänki. Tavallaan onnellinen olosuhteista olenkin.

Itse ainakin pystyn keskittymään hyvin ihan vain siihen hyväänoloon, enkä niinkään stressaa tulemisesta. Tavallaan elää siinä hetkessä, ja oppinu nauttimaan joka sekunnista.

En tiiä miten pystyis sen orgasmi-keskeisyyden jättämään taka-alalle, jos semmosta jollakin olis, mut kaikenlaiset pitkäkestoiset esileikit ja toisen huomioinnit plus tietty rauhallinen ja kiireetön hetki molemmille, nii kaikkee kivaa voi tapahtua ;) Tsemppiä!

dee
ocean

Olisi mukavaa jos ylipäätään saisi suuseksiä. Mutta en tiedä, tai en osaa ehdottaa sitä! Olisiko mitään vinkkejä siihen?

"Saisinko suuseksiä?"

Herrasmies

Näin miehenä ihmetyttää aina nämä jutut. Itse annan vaikka tunnin, jos naisella on paikat puhtaana ja siistinä. Mikään ei ole hauskempaa kuin nähdä naisen kiemurtelevan onnesta =)

määäääää

joku 10 minuuttia voisin sanoa arviolta, joskus vähemmän ja joskus en tule ollenkaan. riippuu vähän, mutta nautin siitä aina yhtä paljon vaikken saisikaan orgasmia siinä:)

Johanna
Herrasmies

Näin miehenä ihmetyttää aina nämä jutut. Itse annan vaikka tunnin, jos naisella on paikat puhtaana ja siistinä. Mikään ei ole hauskempaa kuin nähdä naisen kiemurtelevan onnesta =)

"Herrasmies" Sulla on oikea asenne! Partnerisi on varmasti enemmänkin kuin tyytyväinen panostukseesi! :)

Herrasmies
Johanna
Herrasmies

"Herrasmies" Sulla on oikea asenne! Partnerisi on varmasti enemmänkin kuin tyytyväinen panostukseesi! :)

Kiitos :) Ovathan ne partnerit aina olleet tyytyväisiä, se täytyy sanoa ja on tuo jopa minulle pienoinen fetissikin.

Nimim. uutta partneria etsimässä... ;)

erty

Itsellä menee helpostikin 20 tai 30 minuuttia. Ei johdu miehestä, en vaan pysty lämpenemään nollasta sataan kymmenessä minuutissa, kuten aika moni muu näköjään!

Minnapa
erty
  Itsellä menee helpostikin 20 tai 30 minuuttia. Ei johdu miehestä, en vaan pysty lämpenemään nollasta sataan kymmenessä minuutissa, kuten aika moni muu näköjään!

En sanoisi, että muut vastaajat lämpenee nollasta sataan sekunnissa.. Tämähän vähän riippuu siitä, että miten kukainenkin asian on laskenut. Jos on hyvät alkulämmittelyt, niin itse tulen ainakin suhteellisen nopeasti 5-15 minuuttia. Asiaan vaikuttaa myös se, ettö olen ollut muutaman vuoden suhteessa, niin mies tietää mitä tehä. Jos taas alkulämmittelyt jää liian vähälle huomiolle, menee varmasti pitempään kuin 15 minuuttia tai joskus en tule niin ollenkaan. Niin moni tekijä vaikuttaa :)

Mutta naiset! Harjoitelkaa oikeasti niitä lantiopohjalihaksia, se vie vain muutamia minuutteja ja sen voi tehdä koska tahansa. Ja käyttäkää niitä hyödyksi seksin aikana. Toinen tärkeä asia on olla vain mukana itse aktissa, eikä miettiä, että miltä näyttää ja kauankohan minulla kestää nyt tulla. Myönnettäköön, että itsekin siihen sorrun ;)

Minnapa
Minnapa
 Jos on hyvät alkulämmittelyt, niin itse tulen ainakin suhteellisen nopeasti 5-15 minuuttia.

Siis selvennykseksi vielä, että jos on hyvä alkulämmittelu, ja mies siirtyy sen jälkeen antaan suuseksiä, niin sitten tosiaan voin tulla tuossa 5-15 minuutissa :) (Jos tämä nyt tuli epäselvästi tekstistä esille.)

Vierailija

Olen hidas ja mies onneksi nauttii ja tykkää antaa suuseksiä, muuten olisin pulassa. En tiedä kauanko menee, mutta rakas ainakin tykkää pitkittää ja kiusata loputtoman tuntuisen ajan, joten varmasti kauan. :) Ihmettelen vain miten hänen kielensä kestää... mutta en valita :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat