yksinäisyys

UNETON

Musta tuntuu, että mua ei rakasta kukaan. Mu perhekin tuntuu etäiseltä. tuntuu et kaverit on vähän niin ja näin,, feikki kavereita. ja miesystävä haluais olla enemmän kavereiden kanssa kuin mun kanssa. tunnen oloni niin yksinäiseks ja ei rakastetuksi. onko muilla samanlaisia fiiliksiÄ?

Kommentit (2)

Gautama

Läheisesi varmasti kyllä välittävät sinusta, vaikkei se aina tuntuisi niin ilmiselvältä. Älä anna ahdistaville ajatuksille tilaa.

norppa
UNETON

Musta tuntuu, että mua ei rakasta kukaan. Mu perhekin tuntuu etäiseltä. tuntuu et kaverit on vähän niin ja näin,, feikki kavereita. ja miesystävä haluais olla enemmän kavereiden kanssa kuin mun kanssa. tunnen oloni niin yksinäiseks ja ei rakastetuksi. onko muilla samanlaisia fiiliksiÄ?

Minulla on samat fiilikset. Munkin perhe tuntuu todella etäiseltä ja sukulaisetkin tuntuu myös. Tuntuu myös että kun itse asun helsngissä ja sukulaiset taas maalla että he rankaisevat minua siitä että asun helsingissä. sitten isän puolelta tuntuu että mä en ole edes olemassa ne vaan puhuu mun veljistä koko ajan. Kaveritsin tuntuu todella etäiseltä ymmärrän kyllä että heillä on töitä ja oma elämä ja muitakin kavereita, no niitten kanssa he viettävät enemmän iltaa ja käy matkoilla kun taas mun kanssa muutamalla ja sitten kaverin vaihto baariin vetää kännit ja mä oon yksin kotona. Eli tunnen itteni niin näkymättömäksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat