Suihinotto

ashamed

Hei. Olen seurustellut poikaystäväni kanssa jo todella kauan, ja hänelle menetin myös neitsyyteni. Seksi ei ole niin ihanaa kuin kuvittelin, enkä tiedä mitä teemme väärin? Olen muutenkin toodella ujo näissä asioissa, joten siksi en ole uskaltanut poikaystävältäni suihinkaan ottaa, vaikka hän on sitä välillä ehdottanut minulle. Aluksi ajatus ällötti minua, mutta nyt kun olen asiaa sulatellut, tahtoisin sitä koittaa mutta en tiedä täysin miten. Hävettää, jos suihinotto menee kokonaan räpeltelemiseksi. Siksi tarvitsenkin teiltä pikaisesti yksityiskohtaisia neuvoja!

Kommentit (3)

jolieeE

Paras neuvoni: älä stressaa sitä. :) Mullakin meni tooooosi kauan ennen kuin uskalsin. Mulla oli aika sama tilanne kuin sulla, mutta seksi oli kyllä hyvää... Mä en ole koskaan pitänyt peniksiä mitenkään kovin puoleensa vetävinä, ihastuttavina asioina, vaan lähinnä vähän ällöinä kapistuksina. Tietysti oman kullan värkki ei ollut niin suuri kammotus enää silloin, mutta ei mua siltikään houkutellut ajatus siitä mun suussa. Kuitenkin tiesin, että toinen hirveästi halusi ja tiesin kyllä, että haluan jossakin vaiheessa uskaltaa. Jollain kertaa kun poikaystäväni ehdotti, niin sitten suostuin. Onneksi sain häneltä neuvoja, joten ei se ihan pelkäksi säädöksi kai mennyt. Siitä se on sitten lähtenyt sujumaan, aina vaan paremmin.

Tietenkään ei kannata tehdä mitään, mitä ei itse halua. Mutta ei sitä kokeilemista kannata pelätä. Tietysti saa vähän jännittää, luulisi jätkäsikin sen tajuavan, joten ei huolta. Ja sanot vaikka, että tahdot sitten neuvoja. Eikä varsinkaan ekalla kertaa tarvitse loppuun asti suihin ottaa. Kunhan vähän kokeilee ja "hyppää kynnyksen yli". Ehkä seuraavalla kerralla sitten vähän pidemmälle. Kyllä se siitä. :)

pippelipäää

eihän siiinä ku ottaa kikeltzistä kiini ja suuhun vaa ei siin kuules tarvi mittäää hävetä pittäää kuule hauskaa :DD itehän kyllä repesin hilittömään nauruun enkä saannu sille loppua :`DD

elin

KYSY NEUVOA! Ihan oikeasti, poikkiksesi tietää että olet ensikertalainen, eikä varmasti oletakaan että heti osaat kaikki kikat ja niksit. Kysy häneltä itseltään, miten sinun kannattaa toimia, silloin saat varmasti hyviä neuvoja. Ja harjoittelemalla opit parhaiten.

Yksi vinkki (minkä itse tein joskus ensikertalaisena): älä purista penistä liikaa! :D

Tsemppiä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat