Miten sheivata posliiniksi alapäästä?

Pilkku

Auttakaa, miten voisin sheivata alapään aivan posliiniksi, ettei heti seuraavana päivänä sänki ole tyrkyllä? Itse olen aina nyppinyt pinseteillä bikirajat, mutta haluaisin nyt aivan posliiniksi vetäistä ilman punaisia pilkkuja, mutta miten?

Sivut

Kommentit (102)

Vierailija

oon kuullu että vahaus auttaisi ja sen jälkeen paljon vaikka ihan perus rasvaa, aina suihkun jälkeen n. viikon ajan niin näpyiltä välttyy mutta itse en ainakaan uskalla kokeilla tuota vahausta alapäähän :p

Pilkku

[quote author="minttuuu" time="25.06.2012 klo 12:31"]

oon kuullu että vahaus auttaisi ja sen jälkeen paljon vaikka ihan perus rasvaa, aina suihkun jälkeen n. viikon ajan niin näpyiltä välttyy mutta itse en ainakaan uskalla kokeilla tuota vahausta alapäähän :p

meinasitko,että aivan niinkuin vahaliuskilla vai? Olen joskus kokeillut vahaliuskia, joista on tullut mustelmia..   Mikähän avuksi :oo

Sokerointi ei ole mahdollista, koska asun niin pienellä paikkakunnalla, ettei tuommoisia ole täällä :D

nada

Ja sokerimassaa voi tehdä hyvin edullisesti itse keittämällä sokeria ja sitruunamehua. Youtubesta löytyy paljon hyviä ohjevideoita, niiden kommentteja vilkaisemalla pääsee kärryille, mikä toimii ja mikä ei.

Kokenut

Minulla helpotti näppyihin ainakin heti sheivauksen jälkeen viileällä vedellä huljutus jokin 5-10 min. se on ainakin omakohtaisesta kokemuksesta varmin keino välttyä näppylöiltä, aina niitä ei edes sen jälkeen tule kuin yksi tai kaksi :)

mimosa69

Eiköhän siinä sun pikkukylän lähettyvillä ole jotain isompia paikkoja missä sokerointia on tarjolla :D Suosittelen ehdottomasti ainakin aluksi mennä tekemään brassi ammattilaiselle, voi tulla aika sotkua kun itse alkaa säätämään. Ja tokihan se voi jonkun mielestä olla TOSI kivuliasta, joten itse tehtynä kärsii vielä enemmän. Ammattilainen osaa tehdä sen nopeasti ja siististi! Itse en pitänyt sokerointia liian kivuliaana, ja lopputulos mitä siitä sain oli kaiken sen hinnan ja kivun arvoista! Aivan mahtavaa :) Karvat pysyi poissa monta viikkoa eikä näppyjäkään ole tullut ollenkaan. 

Pilkku

No ei aivan lähettyvillä ole ja ei oiken huvittaisi ajaa bensa autolla sen yli 100 kilsaa ees taas matkalle. :D   

Elenainen

Minua ei ole koskaan kauheasti karvat häirinneet mutta näin ostos-tv:ssä mainoksen tuollaisesta näppärästä härvelistä ja kiinnostuin kovasti! :) Täältä lisää:

http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/2012/06/karvainen-nainen-nonomore_29.html

Onko sinulla jo tuo kyseinen vekoitin? Oletko ollut tyytyväinen tulokseen?   Kerrotko heti minulle miten toimii, niin itse voisin hommata myös tuollaisen ;D

Elenainen
Pilkku

No ei aivan lähettyvillä ole ja ei oiken huvittaisi ajaa bensa autolla sen yli 100 kilsaa ees taas matkalle. :D   

Elenainen

Minua ei ole koskaan kauheasti karvat häirinneet mutta näin ostos-tv:ssä mainoksen tuollaisesta näppärästä härvelistä ja kiinnostuin kovasti! :) Täältä lisää:

http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/2012/06/karvainen-nainen-nonomore_29.html

Onko sinulla jo tuo kyseinen vekoitin? Oletko ollut tyytyväinen tulokseen?   Kerrotko heti minulle miten toimii, niin itse voisin hommata myös tuollaisen ;D

En itse omista tuollaista laitetta, valitettavasti.. :/ Tuo vaikuttaa kyllä näppärältä! Ja ennen kaikkea kivuttomalta menetelmältä toisin kuin niin monet muut tavat poistaa karvoja :)

Itse onnistun aina sheivaamaan vain haavoja itselleni, joten olen päätynyt välttelemään koko karvojenpoistoa. Siinä mielessä minulle kyllä sopisi varmaan tuo laite oikein mainiosti! Kerron sitten, jos päädyn hankkimaan laitteen, miten sen kanssa pärjään :)

Elena

Pilkku

Laite on vaan aika kallis opiskelijalle! :o Ja samoin jos kävis sokeroinnissa tai vastaavassa.. Niin en tiedä mitä tässä nyt tekisi noiden karvojen kanssa.. Vai tekeekö niinkuin ennenkin. Eli bikinirajat siistinä :D

persikka

Njoo, opiskelijabudjetti on aina tiukka.. Ei sillä opiskelijana voi kunnolla edes ostaa ruokaa, alapään karvat on ehkä opiskelijalla viimeisenä huoleiden aihe -listalla :D Tai mulla ei ehkä ainakaan olis ollu, onneksi olen nyt jo työelämässä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat