Voiko huonolle suutelijalle opettaa taitoja..?

pussmuss_

Eli olen luultavasti tapaamassa erään jätkän tässä lähi päivinä taas, jonka kanssa on ollut sutinaa. Hän vain oli hieman huono suutelija ainakin viimeksi, mutta muuten kiinnostava. Miten hän voisi oppia paremmaksi / missä vaiheessa asiasta voi ''hellästi ja kevyesti'' sanoa, onko törkeetä sanoa että voitko käyttää vähän vähemmän kieltä ym.?

Itse olisin luultavasti aika loukkaantunut ja nolostunut jos joku sanoisi noin minulle, onko siis orastava juttumme tuhoon tuomittu jo nyt kun suutelussa emme näköjään ole samoilla linjoilla?

Kommentit (2)

mimosa69
pussmuss_

Eli olen luultavasti tapaamassa erään jätkän tässä lähi päivinä taas, jonka kanssa on ollut sutinaa. Hän vain oli hieman huono suutelija ainakin viimeksi, mutta muuten kiinnostava. Miten hän voisi oppia paremmaksi / missä vaiheessa asiasta voi ''hellästi ja kevyesti'' sanoa, onko törkeetä sanoa että voitko käyttää vähän vähemmän kieltä ym.?

Itse olisin luultavasti aika loukkaantunut ja nolostunut jos joku sanoisi noin minulle, onko siis orastava juttumme tuhoon tuomittu jo nyt kun suutelussa emme näköjään ole samoilla linjoilla?

Heh täällä aika sama tilanne! Jätkä käyttää aikalailla liikaa kieltään, ja suuteloiden jälkeen naama on kivasti märkä! Enkä mä ainakaan pysty olematta pyyhkimään naamaa semmosen jälkeen.. Menee koko touhu vaan nuolemiseks ja naaman pyyhkimiseen! Nooot nice! En vaan osaa tohon oikee vastaa, ite yritän "rauhottaa" tilannetta ite suutelemalla rauhas ja hitaasti, ilman et nuolen toisen naamaa.. Se auttaa hetkittäin mutta ei kauan :D

pussmuss_

voi eii...et oo siis yrittäny sanoo mtn? Mun sillä tyypillä enemmänkin se että työntää kielen mun kurkkuun ja saan pahimmas tapauksessa (kerran saanu) yökkäys-refleksin ku työntää nii syvälle xD mitä me voidaa tehä? :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat