into lopahtanut suhteessa

emppu-

Ollaan poikaysävän kanssa seurusteltu vähän yli 1,5 vuotta. Ollaan molemmat täysikäisiä, hän on tosin mua vuoden nuorempi. Mulla on nyt kuitenkin ollut viimeset kuukaudet jonkinlainen kyllästyminen tähän meidän suhteeseen. Ei jotenkin yhtään huvittais nähdä häntä, nähdäänkin nykyisin vaan pari kertaa viikossa. Mulla on jotenki paljon vapaampi olo kun ei vietetä aikaa yhdessä, ja kun ei nähty puoleentoista viikkoon hänen lomamatkansa takia, mulla ei tullut ollenkaan edes ikävä.

Tuntuu vaan ettei meillä oo mitään yhteistä, mua on alkanu ärsyttämään jokainen pieninkin asia hänessä, nähdään kaikki asiat jotenkin ihan eri tavalla ja tulevaisuuden suunnitelmatkin on molemmilla aivan erilaiset.

En tiiä miks nyt avauduin tästä asiasta tänne, ehkä toivon saavani jonkinlaisia näkökulmia asiaan. En ole vielä vaan pystynyt puhumaan asiasta poikaystävälle, sillä tuntuu että hänellä ei ole yhtään samanlaisia fiiliksiä.

Kommentit (4)

emppu-

Lisäyksenä vielä, että poikaystävälläni on masennus eikä hänellä ole paljon kavereita, joten en tiedä miten hän kestäisi asian:( Tämä siis hankaloittaa asiasta puhumista.

zeeprah_

et voi olla suhteessa vain poikkiksesi mieliksi, hänen on selvittävä elämässä myös itsekin, eli jos ottaisit puheeksi tauon pitämisen suhteessanne, niin hänen on selvittävä siitä. Eli noi sun tuntemukset vaikuttaa siltä että tauko olisi kyllä kohdallaan tai erosta puhuminen. Tietysti kannattaa puhua tosi ystävällisesti ja 'varovasti' eikä lyödä päin naamaa asiaa. Kuitenkin se tulee kirpasemaan poikkistasi sanoitpa sen miten tahansa, mutta itsellänäkin oli tollasia fiiliksiä entisen pitkän suhteen loppuvaiheessa, ja vaikka poika jättikin minut pian siitä, tajusin pian että ero oli paras ratkaisu sillä ei tollaset negatiiviset tunteet tyhjästä tuu ja varsinkin jos samat huonot fiilikset samoista asioista vaivaa kuukaudesta toiseen.

jokuvaan

ajattele itsees ja omaa parasta nyt. mulla tuo merkki on aina tarkoittanut sitä että nyt pitäisi päästä jo uusille vesille. puhu poikaystävän kanssa, mun vastaavan kaltainen suhdepäättyi helmikuussa juurikin kyseisen keskustelun päätteeksi. nyt on parempi, ihanampi, rohkeempi ja eloisampi mies joka pitää mielen virkeenä :) 

nooraa
Seuraa 
Liittynyt15.6.2012

itsellä on samallaista kokemusta edellisestä suhteesta. ei pidä jäädä roikkumaan suhteeseen vain sen takia että toivoo asioiden muuttuvan. toki voihan sitä yrittää sytyttää taas eloa suhteeseen mutta jos se ei auta niin älä hukkaa aikaasi sellaiseen suhteeseen! myöhemmin vain ajattelet että aikaasi meni hukkaan turhaan takia. mutta toivon kuitenkin että saisit suhteesi taas toimimaan! :) lähtekää kahdestaan vaikka kylpylään lomailemaan jos se auttaisi jtn?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat