huuliherpes

huuliherpesläinen

mulle iski huuliherpes. laitoin huulen herpeskohtaan voidetta, valitettavasti en muista voiteen nimeä, mut oli joku veellä alkava..

kun voide on huulessa, voiko sen aikana syödä / juoda, jos voide on imeytynyt tai vaikkei olisikaan? mitä sitten, jos voidetta menee tätä kautta suuhun? eli ei siis laita "tahallaan" voidetta suoraan suuhun, vaan menee nimenomaan syömisen / juomisen kautta suuhun..

Kommentit (3)

herpestypsy

minulla ihan järkyttävä huuliherpes ollut aina, aiemmin tullut pari kertaa vuodessa, nykyään stressikäyräni nousun takia tulee melkein kerran viikossa. ja aivan totaalisen järkyttävänä, huulet ovat kuin nakit. enkä liioittele, kaverini luulilivat minun liioittelevan kun kerroin viimekertaisesta herpeksestäni mutta lähetinpä sitten kuvan heille ja totesivat että perhana, on se kyllä joo. kauhee. :D

itse ainakin läträän sitä rasvaa aina tosi monta kertaa päivässä ja syön ja juon aivan normaalisti, ja heti kun alkaa tuntua että sitä ei enää ole tai tuntuu jyske tai kutina niin lisää vaan. voin sanoa että laitan reilusti enemmän kuin ohjeessa lukee ja varmasti olen sitä nieleskellytkin mutta no worries, en ole minä ainakaan kuollut vielä. :D laitan myös aina koko huulien alueelle sitä rasvaa enkä pelkkään herpeskohtaan. se kuivattaa huulia mutta eipähän leviä niin radikaalisti.

Vierailija

Huuliherpeksen hoitoon käytetään myös jotakin antibioottia, kannattaa käydä lääkärissä näyttämässä jos usein vaivaa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat