Miten tuoda seksisuhteeseen syvyyttä?

Bellastiina

Etsin netistä itselleni miestä, jonka kanssa voisin pitää hauskaa, mutta myös saada läheisyyttä. Ilmoitin viestissäni myös, että en kaipaa mitään vakavaa seurustelusuhdetta edellisen päättymisen takia. No ilmoitukseeni vastasi mies, joka kiinnosti minua heti alusta lähtien, jonka kanssa tuli sitten juteltua paljon ja sovimme tapaamisen. Tapasimme kaupungilla ja menimme terassille istumaan ja istuimme kolme tuntia juttelemessa. Olin sen illan jälkeen jo niin yllättynyt miten älyttömän hyvä tuuri minulla on käynyt että olen löytänyt tuollaisen miehen netistä! Eilen hän tuli käymään luonani ja harrastimme seksiä, joka oli uskomatonta! Sen jälkeen makoilimme ja juttelimme ja silittilemme toisiamme. Katselimme myös toisiamme silmiin ja hymyilimme kovasti. Sitten kun puimme päälle hänelle tuli kova kiire lähteä, mutta lähtösuudelma oli niin älyttömän intensiivinen ja kiihkeä, että se jäi mieleeni.

Nyt en pysty ajattelemaan muuta kuin yhteistä aikaamme ja häntä. Hänkin sanoi, että ei halua mitään vakavaa suhdetta, kuten en minäkään, mutta nyt alkaa tuntumaan siltä, että haluaisin tietää millaista olisi seurustella hänen kanssaan. Tiedän, että tämä on hirivittävän aikaisita, enkä edes tiedä hänestä paljon mitään kahden tapaamisen perusteella, mutta hän vaikuttaa niin älyttömän ihanalta! Kysynkin, miten saisin syvennettyä suhdettamme vähän niinkuin salaa, että se ei jäisi ihan pelkäksi seksiki ja että oppisimme tuntemaan toisemme paremmin? Minä olen 21 ja hän 28.

Kommentit (3)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat