Löysin poikaystävän nettideitti profiilin

joensuu

Sain tänään illalla viestin ystävältäni että hän on löytänyt poikaystäväni profiilin jokin laisesta nettideitti sivuostolta. Siellä oli kuvia hänestä ja hän ei ollu laittanut siviilisäätyään näkyväksi. Hänen profiilinsa otsikko oli " Etsii 18-26 vuotiasta naista". Sivu oli päivitetty vain pari tuntia sitten. En tiedä mitä tehdä. Puhuin asiasta poikaystäväni kanssa, ja hän pyysi kovssti anteeksi ja alkoi itkemään. Hän sanoi että hänellä oli tylsää ja että hän vain halusi juttu seuraa.Otsikon hän selitti sillä että se tulee automaattisesti siihen. Sanoin hänelle että mielestäni jos tekee tuollaisen profiilin, jokin suhteessa on huonosti. Hän vastasi että hänen mielestään meillä menee todella hyvin ja että hän rakstaa minua enemmän kuin mitään muuta. Onko teillä jotain hyviä mielipiteitä tai vinkkejä? En yhtään tiedä mitä minun pitäisi ajatella asiasta. Olemme olleeet yhdessä vuoden,  ja sanoin hänelle että minun pitää mitettiä asiaa.

Kommentit (8)

emm>

odota pari päivää! käske miehesi poistaa se profiili heti! älä heti ole jättämässä, anna edes mandollisuus... omat valinnat kuitenki joudut tekemään, mutta älä hätiköi!

voin kertoo

Noo, voin kokemuksen syvällä rintaäänellä kertoo, että itse olin samassa tilanteessa, annoin anteeksi ja vuosi myöhemmin totesin, ettei todellakaan olisi kannattanut! Mies etsi sieltä muutakin kuin juttuseuraa ja hänen petollisuutensa paljastui mulle varsin ikävällä tavalla - sain klamydian. Ja mies oli ensimmäinen seksikumppanini ja olimme tätä ennen seurustelleet 3 vuotta. Ja minä pöljä vielä kattelin sitä vielä vuoden tonjutun jälkeen, kunnes tosiaan tuo klamydia tipautti mut maanpinnalle ja tajusin lähtee.

En toki tarkoita, että kaikki miehet on tollasii, mut ei se musta ihan normaalii oo että tuolleen tekee. Joku hämäräperäinen syy siinä on taustalla jos haluaa nähdä vaivaa tuollaisen profiilin perustamiseen..

Mieti tarkkaan, tsemppiä! :)

Abrica

Ekanakin paljon paljon tsemppiä sulle, mihin lopputulokseen nyt sitten ikinä päädytkään!
Mun mielestä sun kannattais ehkä yrittää ekana jutella poikaystäväs kanssa vielä lisää tapahtuneesta, ja koittaa löytää kunnon syy tohon kaikkeen. Varmaan niin oot jo tehny.

Kannattaa oikeesti miettii tarkasti pystytkö luottamaan sun poikaystävääs enää. Jos päätät, että pystyt nii keskustelkaa kunnolla ja tehkää pelisäännöt selviks. En osaa oikeen muuta sanoo kun että kuuntele sun sydäntä (ja vähän samalla myös järkee) ja tee sellanen ratkasu johon voit ite olla tyytyväinen ja onnellinen.

Toivottavasti kaikki selviää!:)

minä täällä

Hei! No kuulostaapa inhottavalta! Ei varmasti tunnu sinusta kivalta. Päätä itse mitä haluat tehdä ja luota tunteisiisi, tsemppiä!

T. Minä täällä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat