Seksiä varatun miehen kanssa.

pää sekasinko ?

En tiedä mitä yritän kertoa tällä jutulla, mutta halusin kertoa tämän jos teillä on samantapaisia juttuja tapahtunut.

Eli muutama kuukausi sitten olin baarissa ystäväni kanssa, ja olemme 18-19 vuotiaita. Lyöttäydyimme sitten tutun miehen seurueeseen, ja he olivat aikuisia. n. 40-vuotiaista ylöspäin. Seurueessa oli sitten noin 40-vuotias mies, josta olin aikaisemmin maininnut ystävälleni että hän on miellyttävän näkönen, tiedettäen että ei mitään ikinä tapahtuisi. Vaihdettiin siinä sitten baaria heidän kanssaan ja vietettiin iltaa. Pilkun jälkeen alettiin miettimään jatkopaikkaa ja siitä sitten seurasi että lähdin miehen kanssa kahdestaan samaan osoitteeseen. En tiennyt silloin että hänellä on lapset ja vaimo, ja luulin että hän olisi asiasta ilmoittanut. Hän mainitsi vasta työn ohessa että hänen pitää olla aikaisin kotona koska lapsi odottaa.

Kuulin vasta jälkeenpäin asiasta, että hänellä on vaimo ja lapsia. Olin aika äimänä asiasta, ja alko omatunto soimaan.. Mutta tapahtunut mikä tapahtunut.

Seksi oli hänen kanssaan aivan taivaallista. Yksi parhaimmista miehistä kenen kanssa olen ollut. Näen miestä melkein päivittäin ja menen aivan sekasin siitä ihmisestä. Tunne ei ole minkäänlaista ihastumista, vaan seksin janoamista. Ja tekisi mieli sanoa hänelle jotain josta hän ymmärtäisi että haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan, seksin merkeissä. MUTTA järki sanoo että se ei olisi oikein.

Kommentit (2)

tämä pää ainakin sekaisin

Miksi omatuntosi soimaa, et voinut tietää, että hänellä on perhe kotona odottamassa. 

Joskus täytyy vain antaa tunteille valta, vaikka aina käsketään järjellä miettimään, on joskus parempi vain seurata omia tunteitaan. Itselläni samantapainen tilanne, mies on myös yli 40v ja itse olen 20v. En vain tiedä kuinka lähestyä häntä. Välillämme on kuitenkin jotain jonka molemmat tietävät toisen käytöksestä päätellen. Ongelmana on kuitenki se, kuinka saada mies tekemään aloite.

Vierailija

Sama juttu täällä. Tutustuin kännissä 40v mieheen, juteltiinkin ja kertoi asuvansa yksin(josta oletin ettei vaimoa). Aloitin sitten hänen kanssaan seksisuhteen ja vasta parin viikon päästä kertoi lapsesta ja vaimosta. Syyllisyyshän siinä iski, mutta ei ollut kuitenkaan tarpeeksi tahdonvoimaa lopettaa suhdetta. Olen siis 18 vuotias ja kaikki tämä stressaa. Kuitenkin kannattaa kuunnella enemmän sydäntä ja tehdä niinkuin oikealta tuntuu. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat