Hukassa varatun miehen kanssa

hukassa

Hei, tiedän että osa tulee suhtautumaan tarinaani tosi hyökkäävästi ja tuomitsevasti, mutta osa ehkä ymmärtää. 

Tapasin 4kk sitten baarissa miehen, joka on varattu, tuolloin olin itsekkin vielä varattu. Oma suhteeni kuitenkin veteli jo viimisiään. Mies päätyi kotiini yöksi ja meillä oli yhden yön juttu, tämä kuitenkin jätti aamulla numeronsa ja parin pvn päästä nähtiin uudestaan. Alussa koko homma oli puhdasta seksiä. Mies ajelee työkseen paljon autoa ja jossain vaiheessa alettiin juttelemaan tuntikausia päivästä.. Nykyisin me näemme monta kertaa viikossa ja jutellaan päivittäin, lähes aina tietää missä toinen on menossa. Omasta suhteestaan mies sanoi jo alussa kun kysyin, että miksi tämä pettää, että ovat kuulema kasvaneet erilleen. Perusasiat ovat kunnossa, mutta tunteet jäähtyneet. Tämä juttu meidän välillä on hälyttävän paljon nykyisin muutakin kuin seksiä. Mies tulee tänne joskus vain nukkumaan, jutellaan lähes kaikesta ja meillä on oikeasti hauskaa yhdessä. Hän on myöntänyt pitävänsä musta ja sanoi olevansa kiintynyt, jonka takia yhteinen aika tuntuu paljon paremmalle kuin tavatessa. Olen monta kerta muistuttanu, että me voidaan jäädä tästä kiinni ja kyllä me se molemmat tiedetään. Hän sanoi, että jos niin kävis, niin haluais kuulema jättää suhteen siihen, se ei enää koskaan tulis toimimaan (vastasin siihen, että eipä se tunnu toimivan nytkään). Mies tekstaa aivan joka päivä, on välillä mustasukkainen minusta (vaikka siihen ei oo oikeutta) ja puhuu rakastelusta eikä enää panemisesta. Tilanne on ihana, väärä ja outo. Tiedän, että kaikki voi päätyä huonosti ja jotakuta voi sattua ja paljon. Kaipaisin kommentteja samassa tilanteessa olevilta/olleilta ihmisiltä.

Kommentit (1)

Ellie

Moi! Tiedän mistä puhut. Mulla aikanaan alkoi oma suhteeni samalla tavalla, olin se "salarakas" ja lopulta mies erosi tyttöystävästään ja aloimme seurustella. Eli en tuomitse toimintaasi, mutta muistuttaisin kuitenkin, että mies joka pettää nykyistä tyttöystäväänsä sun kanssasi, tulee todennäköisesti pettämään aikanaan myöskin sinua jonkun muun kanssa... =/ itse en tätä silloin aikanaan rakastuneena uskonut, mutta nykyään, viiden vuoden seurustelun ja 5 eri naisen jälkeen joiden kanssa mieheni minua petti, voin rehellisesti sanoa, että tiedän mistä puhun. Erosimme alkuvuodesta, sillä miehestäni ei ollut yhden naisen mieheksi vaikka miten olisimme toivoneet. Tiedän, että ihastus vie mennessään, mutta harkitse tarkkaan mitä touhuat... Todellisuudessa miehen tyttöystävä voikin oikeasti olla todella mukava ja pitää miehestä kotona hyvää huolta.. Siinä asiassa kannattaa olla todella tarkkana.. =) Ja jos haluaa kesäromanssia, kannattaa suosia sinkkumiehiä! ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat