Vuosi

Kommentit (8)

Heli

Musta tuntuu et se on varmasti vaikeempaa ku siellä saakka ei kauheesti ole edes suomalaisia. oon ite muuttamassa lontoosen elokuussa ja siellä ainaki on suomalaisia josta oon kyllä ilonen. just se että en löydäkkään omaa polkuani niin pelottaa mutta kyllä mä uskon et se joskus löytyy, ihan niinku sullaki:)

Vierailija

Voi onnea paljon sinulle Lontooseen! Sieltä tosiaan löytyy suomalaisia todella paljon, ja itseasissa kyllä täälläkin. Suuremmalla alueella kyllä. Minulle tänne muutto oli jotenkin erilainen kuin aikaisemmin mitä olen Euroopassa asunut kun tiesin että tänne oltiin tultu pysyvästi eikä vain muutamaksi vuodeksi opiskelemaan. Ja aivan varmasti oma polku aukeaa myös sinulle!!!:)

sanna-smag

You made it! :) Hienoa!

On ihana lukea aitoja tuntemuksia elämästäsi siellä ja mitä kaikkea se antaa ja ottaa. Toivon todella itsekin joku päivä pystyväni samaan...ja juurikin sinne enkelten kaupunkiin. I

Vierailija

:) Kiitos!!!:) Tosiaan yritän antaa mahdollisimman aitoa kuvaa ettei arki aina ole välttämättä sitä kiiltokuvaa että kyllä se välillä on hankalaakin. Toivottavasti omat unelmasi totetutuvat myös tulevaisuudessa. <3

peppi

Pitää vielä sanoa, että olet näissä kuvissa niin kaunis ja tykkään sun asukokonaisuudesta todella paljon!!!

Peppi

Vierailija

Voi kiitos kaunis <3 Minusta on niin ihanaa että jaksat aina jättää kommenttia minulle!!! Kiitos niin paljon :):):)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat