Ensimmäinen kerta

Maatu

En ole koskaan harrastanut seksiä tai pussaillut kenenkään kanssa, tai niin kun nykyään nuoret sanoo niin nuollut. Pian olisi kai ensimmäinen kerta, en vaan tiedä mitä tehdä? Saan paineita siitä kun kaverit arvostelav joitain ihmisiä seksissä tai pussailussa, itselleni tulee olo et kuinkahan paska sitä sit itse on.. Miten voin miellyttää toista? En osaa edes sormittaa.. 

Kommentit (4)

tiedäntunteen

Itse mietin ihan samoja asioita, mutta alettuani seurustelemaan pari vuotta vanhemman pojan kanssa ongelmasta tuli vasta ajankohtainen. Poika kysyi minulta aiemmasta seksielämästäni ja kerroin suoraan olevani kokematon. Tottakai jännitin, mutta poikaystäväni opasti ja oli ymmärtäväinen ja nyt tunnen oloni itsevarmaksi. On ihan normaalia että ensin säheltää vähän, muttä sillä ei ole väliä jos toinen tietää että olet neitsyt. Kannattaa siis rohkeasti kertoa etukäteen että jännittää, kyllä toinen ymmärtää sen!

Vierailija

Moi. Oon 13v ja yks poika(16v) tulee meille nyt kesällä. (hän asuu etelässä) ja hän on pyytänyt monta kertaa minulta että voidaanko panna, mut oon aina vaihtanut puheenaihetta. Nii voiko minun ikäinen ja 16v poika harrastaa seksiä? (olen neitsyt) (tykkään kyseisestä pojasta paljon) auttakaa pliis!!

Vierailija

3/3, sinuna odottaisin vielä muutaman vuoden. Tykkäämisen voi näyttää muutenkin kuin hyppäämällä sänkyyn. Jos poika ei ymmärrä sitä, hän ei ole arvoisesi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat