Posliini pinpistä/munasta asiaa!

minzzi

hei! kuinka isolla osalla teiän kaveriporukasta on posliini pinppi tai muna? ja millasia havaintoja ootte tehny., että nuoret suosii eniten? itselläni on ainakin jatkuvasti posliini pillu., koska sillo yksinkertaisesti näyttää paremmalle ja seksi tuntuu paljo paremmalle! vaadin myös miehiltäni posliinia ja oon huomannu et melkein kaikki kaverini myös suosivat tätä tyyliä :)

Sivut

Kommentit (18)

hanni

Mulla itelläni on yleensä posliini, tykkään ite siitä ja poikaystävä myös :) mitä nyt kavereistani tiiän niin on sekä posliinia että siistiks ajeltua. Poikaystäväki välillä ajelee joko kokonaan tai sitten siistii lyhemmäks.

prrrr
Seuraa 
Liittynyt3.6.2012

Minulla on aina posliini, koska tunnen itseni silloin seksikkämmäksi ja olen itsevarmempi :) suurella osalla tyttökavereillani on pyös posliini ja parilla siistitty. Kerran olen vain törmännyt posliiniin mieheen.

hooligan

Ennen suosin ns. kiitorataa, mutta nyt olen viime aikoina ajellut aivan posliiniksi ja kyllä poikaystävä tykkää hurjasti! Poikaystävä itse ei ajele karvoja ollenkaan, mutta ei se minua häiritse sen enempää, mutta olen kyllä ajatellut ehdottaa esim. kassien sheivausta, olisi suihinotto vähän mukavampaa :P

Vierailija
minzzi

hei! kuinka isolla osalla teiän kaveriporukasta on posliini pinppi tai muna? ja millasia havaintoja ootte tehny., että nuoret suosii eniten? itselläni on ainakin jatkuvasti posliini pillu., koska sillo yksinkertaisesti näyttää paremmalle ja seksi tuntuu paljo paremmalle! vaadin myös miehiltäni posliinia ja oon huomannu et melkein kaikki kaverini myös suosivat tätä tyyliä :)

Mulla on iha hirveen karvanen tussu

Juuso Kivistö
Seuraa 
Liittynyt30.5.2011

Itsellä posliini ja naisella myös. Näyttää paremmalta ja suuseksin antaminen on mukavampaa. Kavereista harva sheivaa, naispuoleisista kavereista en kauheasti tiedä... Muutaman kerran mökillä porukkasaunassa vaan nähnyt, ja silloin oli aika 50/50 tilanne :P

r0semary
Seuraa 
Liittynyt6.6.2012

Itelläni on posliini ja välillä kiitorata. Itselläni on parempi ja seksikkäämpi olo ja myös mies tykkää. Mies siistii kyllä välillä enemmän ja välillä vähemmän, Oikeastaan minulle se on aika sama mutta suihinottoja tulee enemmän jos siistii koska sillon mukavampi :)

enymmärrä

miten naiset saatte pidettyä posliinin siistinä ja sileänä? koska itellä tuntuu että jos ajan kaikki, sänki kasvaa nopeeta mikä on kyllä tosi inhottava, ja jos ajaa sängen sitte iho ärsyyntyy o:

silee

Posliini on ollu jo aika pitkään, tykkään saada paljon suuseksiä ja luulen, että mieheni tykkää posliinista enemmän. Sitäpaitsi siili tuntuu niin pahalta, että on pakko pitää se posliinina kun siihen ryhtyy. 

Juuso Kivistö
Seuraa 
Liittynyt30.5.2011
enymmärrä

miten naiset saatte pidettyä posliinin siistinä ja sileänä? koska itellä tuntuu että jos ajan kaikki, sänki kasvaa nopeeta mikä on kyllä tosi inhottava, ja jos ajaa sängen sitte iho ärsyyntyy o:

Kannattaa käydä sokeroinnissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat