Mustasukkaisuutta...

Vierailija

hmm tää on vaikeeta aloittaa tätä :D oon jotenki hirveen mustasukkanen yhestä tytöstä, koska mun poikakaveri on koulussa ja siellä koulussa on sellanen tyttö, joka mun mielestä näyttää että se ois kiinnostunu mun poikaystävästä, koska se kirjottelee fb:ssa sen jokaiseen kuvaan kaikkee ja tykkäilee joka mun poikaystävän jutusta ja laittelee sydämii mun poikaystävälle..

kysyin kerran siit mun poikaystävältä et tykkääks se siitä (siis se tyttö siit mun poikaystävästä) ja se vastas mulle et se tyttö seurustelee..

Nyt ku oon kattonu mun poikaystävän kuvia ikävöityneenä kun se on poissa, niin se tyttö on lisäilly mun poisystävästä kuvia fb:hen (niitten luokkalaisten yhteisistä illoista) ja joka kuvassa missä mun poikaystävä on (jos ei oo jopa yksin siinä kuvassa) se tyttö on kokoajan halailemassa mun poikaystävää.. miten te toimisitte mun tilanteessa? kun en sit kuitenkaa oo sellanen ihminen joka haluu alkaa kontrolloimaan mun poikaystävän kaverisuhteita ja sanoo "et saa ikii hengaa siel mis toi on"... :( tää on kauheeta!! :(

Kommentit (10)

NenNen

Kauhea tilanne sulla :S Itelläniki on ollu ongelmia, kun eräs "huoramainen" tyttö tuntuu olevan poikaystävääni ihastunut (mun poikaystävälläkin on tapana yrittää saada huomiota muilta tytöiltä, joten hän on lähtenyt keskusteluun innoissaan mukaan).. Mutta kyllä tuossa tapauksessa pitäisi jotain asialle tehdä, voisit esimerkiksi mainita tämän tytön poikaystävälle asiasta ja kysyä mitä mieltä hän mahtaisi olla :) Voi myös olla, että tyttö hakee huomiota muilta pojilta, koska oma poikaystävä ei anna huomiota hänelle tarpeeksi.. Mutta tehkää yhteiset pelisäännöt ja mun puolesta voisit kyllä sille tytölle vähän huomauttaa asiasta :D

keeydas

Tai ehkäpä vaan sanot poikaystävällesi, että asia häiritsee sinua, jolloin hän varmaankin vakuuttaa, että ei ole syytä mustasukkaisuuteen ja saattaa alkaa pitämään vähän etäisyyttäkin tyttöön.

Vierailija

Ite kertoisin poikakaverilleni epäilykseni MUIJAA kohtaan. Painottasin sitä, että uskon poikkikseni uskollisuuteen, mutta sen muijan toiminta häirittee. Sitte ku se tietää sun tunteista ja huolista, ni toivottavasti se pitäs sen mielessä ja ainaki ite tekis selväksi omalla käytöksellään sekä sulle ja etenki sille muijalle, ettei sitä kiinnosta se vaan sinä.

Mutta älä syyttele poikkistasi mistään, hän on luultavasti ollut uskollinen sinulle eikä ole kiinnostunut siitä toisesta.

jokuvaan

Itselleni kävi niin että aikanaan poikaystäväni lisäsi seurustelumme aikana kuvan itsestään ja kaveristani irc-galleriaan ja pistipä vielä sydämen siihen alle. Olin loukkaantunut ja olimyös selvää mitä se tarkoitti ja hän jätti minut vasta kun oli jo iloisesti pettänyt minua lyhyen suhteemme aikana. minusta sun kannattas ehottomasti ottaa selvää että mitäs noitten kahen välillä on. tuskin sun tuntemukset on vääriä jos sulla tulee pahamieli tollaisesta.

Lenune

Itse ollut vastaavassa tilanteessa myös, tosin nämä silloiselle miehelle flirttailleet muijat olivat hänen eksiään. Sinänsä se on ihan se ja sama mitä joku ulkopuolinen tekee, kunhan se oma kumppani ei lähde mukaan juttuihin. Omani valitettavasti lähti. Itse sitten kerran hyvin vittuuntuneena laitoin yhdelle näistä muijista viestiä ja eukko suuttui siitä niin kovasti että katkaisi kaikki välit mieheeni.. ei minua haitannut, mutta eksä syyttää siitä vieläkin minua, vaikka itse kehui tätä muijaa ja antoi heidän keskusteluissaan ymmärtää, että tämä olisi parempi kuin minä.

Teillä tilanne tuskin on tälläinen, mutta varmin tapa olla suututtamatta ketään on varmaa sanoa poikkiksellesi, että asia häiritsee ja voisiko tämä tehdä vaikkapa sinun nähtesi selväksi tälle tytölle, että on varattu, eikä siedä halailukuvien pistämistä facebookkiin tai muutenkaan sellaista käytöstä jatkuvasti.. Usein nainen uskookin paremmin, kun se mies itse sen sanoo, eikä miehen tyttöystävä tule asiasta huomauttelemaan. Jos tämän tekeminen on miehellesi ylivoimaista, niin kannattaa miettiä suhdetta uudestaan... Jos "kaveritytöt" ja heiltä saatu seksuaalisestikin latautunut huomio on sinun tunteitasi tärkeämpää miehelle, niin pidemmän päälle epäilykset alkavat vain kasvaa ja se kuluttaa loppuun aika hyvin.

Toivottavasti poikaystäväsi on fiksumpi kuin oma exäni ja tajuaa, että sinä olet se, josta kannattaa pitää kiinni, eikä randomi kaverityttö, joka ei selvästikään kunnioita muita ihmisiä. Ei sinua ja miestäsi, eikä omaa poikaystäväänsä. :)

ereye

jos mun oma poikaystävä olis tollanen niin auta armias vaan! olen luonteeltani tosi säpäkkä, varmaan menisin suoraan päin naamaa sanomaan sille että  näpit irti ja lopettaa sen fb:ssä tykkäilyn ja kuvien laiton ym.

Riippuu tietysti varmaan suuresti siitä kuinka kauan olette olleet yhdessä. Itse olen ollut poikaystäväni kanssa kohta kolme vuotta, ja yhteiset pelisäännöt on laadittu. Ja USKALLA SANOA JA NÄYTTÄÄ MIELIPITEESI!

fozy

Voisin kertoa positiivisen esimerkin... olen aina ollut sitä mieltä että mustasukkaisuus on vain välittämistä, rakastaa toista ja haluaa hänet vain itselleen. Miesystäväni ei koskaan nähnyt asiaa niin ja erosi exastään osaksi hänen mustasukkaisuutensa takia. Miesystäväni kaveripiiristä suurin osa on tyttöjä ja suurin osa todella kauniita, joten minulla kesti kauan päästä yli siitä että hän halailee naispuolisa ystäviään ja puhuu heistä yhtenään. Kuitenkin olen tutustunut suurimpaan osaan heistä ja miesystävänikin on ottanut huomioon tunteeni. Hän muun muassa pitää minua lähellä ja hellii silloin kun olemme hänen ystäviensä seurassa. Voisit osoittaa poikaystävällesi mustasukkaisuutesi positiivisena: "Hei mitä sinä muita naisia halailet? Haluan sinut vain itselleni kulta!" tai "Tiesitkö välillä häiritsee siun läheiset välit siun naispuolisiin kavereihin, mutta onneksi luotan sinuun. Ehkä kuitenkin joskus hakisin sut koulusta ni voisit esitellä meidät?"

Kokeile! Ja onnea tuosta ylitse pääsemiseen, tiedän ettei ole helppoa!

Kaisa

Kannattaa kysyä poikaystävältä suoraan asiasta. Minua ainakin häiritsisi. Tai mene kysymään siltä tytöltä mikä on homman nimi. Itseäni häiritsee poikaystäväni valehtelu. Hän valehtelee esimerkiksi ettei ikinä ole facebookissa jutellut erään naispuoleisen työkaverinsa kanssa, mutta olen kerran vihangossa nähnyt ja niitä viestejä oli varmasti yli 200! sekä hän on nukkunut sen naisen vieressä kerran.. eikä suostu puhumaan siitä

Vierailija

Siis itse olisin jo räjähtänyt asiasta ja lähtenyt ristiretkelle! :D

No ei vaan, itse kertoisin ensin poikaystävälle miten pahalta ja epäilyttävältä se tuntuu. Jos tämä muija silti jatkaisi poikaystäväsi kuvista tykkäilyä ja kuvien lisäilyä jossa halailee poikaystävääsi, menisin suoraan puhumaan naamatusten tälle tytölle ja tekisin selväksi että mua toi asia häiritsee ja että saa luvan lopettaa ton touhun ja keskittyä siihen omaan poikaystäväänsä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat