Kun miehellä tulee liian aikaisin

moretimeplz

olen seurustellut poikaystäväni kanssa muutamia kuukausia ja menimme sänkyyn vasta oltuamme yhdessä noin kuukauden.. se oli aivan ihanaa, hellää ja hidasta juuri mitä olin toivonut, kunnes hän tuli sisääni ja yhdellä työntökerralla jo laukesi.. ehdin siinä jo ihmetellä että milloin se akti alkaa kiun se oli jo loppu.. noh seuraavalla kerralla meni jo pidempään mutta piteneekö tuo ikinä normaaliksi vai tuleeko hän aina noin nopeasti?

Kommentit (5)

Vierailija

meillä "eka kerta" oli pääasiassa suuseksiä hänelle koska minulla oli silloin menkat, se oli minulle ensimmäinen kerta kun annan hänelle, joten en tiiä onko syynä se että hänellä kesti tosi tosi tosi pitkään ennenkuin laukesi, hän itsekkin sanoi ettei tiedä miksi siinä kesti niin pitkään

nv25

Mun nykyisesä suhteessa tuo on ihan normaalia,  hän tulee aina nopeasti vaikka seksiä olisi päivittäin. Eli asennuin siihen et mieheltä ensin isommat paineet pois ja sitten uusi kierros minun orgasmilleni. Alkuun se tuntui toki tosi pahalta ja puuduttavalta kun mies laukesi muutamien työntöjen jälkeen, mutta siihen sitten tottui kun osasi asennoitua oikein ja keskustella kumppanin kanssa asiasta. Seksi meillä on taivaallista ja tämä on siis vain pieni hidaste meille.

Jos kutenkin poikaystäväsi laukeaa nopeasti itse, eikä tuota sinulle orgasmia saatuaan omansa niin sitten kyllä antaisin lähtöpakit sellaiselle keskenkasvuiselle. Sellaisiakin miehiä on todella paljon.

--mimmu--

Mulla on kokemusta 27v miehestä, joka kans tuli aina tyyliin ekalla työnnöllä. Se oli tosi kiusallista ja turhauttavaa eikä asia hirveästi mihinkään muuttunut. Mies ei tainnut edes haluta myöntää ongelmaa itselleen. Mutta yleisesti ottaen voisi ehkä auttaa, jos mies tulisi sisään hitaasti, vaihtaisi asentoa kun meinaa tulla tms.

lauruska

Kokemuksia mulla itselläkin, kun toinen tulee "ihan heti". Varmaan monilla ihan yleistäkin ensimmäisillä kerroilla, tai sitten kun kumppani on uusi, tai edellisestä kerrasta on kulunu aikaa. Ei stressiä!

Ainahan voi ajatella positiivisesti, että 'voi vitsi siis mähän oon tosi haluttava toisen mielestä, kun se ei pysty pidättelee laukeemista tän pitempään'.

Sen ekan orgasmin jälkeen, toinen kyl sit kestääki, ja pitkään ;)

Toki semmosta en itse pitkään hyväksyisi, jos toisella olisi ainoastaan oma etu mielessä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat