APUJA!1 :(

huolestunut

En oikein tiennyt minne laittaa tämä aihe, mutta otin kielikorun viikko sitten. Olin tehnyt päätöksen, että otan kaksi kielikorua vierekkäin, elikkä ei perinteisesti tuohon kielen keskelle, vaan vierekkäin. Korua ottaessa verta tuli paljon, mutta sekin lakkasi hetkessä. Toissapäivänä koru kuitenkin rupesi yhtäkkiä vuotamaan verta. Verta tulee ihan hetkellisesti, mutta todella paljon. Se saattaa vuotaa 5-7 kertaa päivässä ihan yhtäkkiä. Tänään ehdin jo huokaista helpotuksesta kun ei verta ollut tullut, mutta kun olin syönyt omenan, niin kieli alkoi taas vuotaa ja nyt se on vuotanut jo muutamaankin otteeseen parin tunnin sisällä. Tietääkö joku mitä tehdä korun kanssa? Ja jos koru on laitettu liian lähelle verisuonta, niin paraneeko se niin että se ei myöhemmin vuoda?

Kommentit (9)

Vierailija

Omassa huulilävistyksessä oli toi sama homma, ei vaan vuotanu niin usein ku sulla. Parani ihan normaalisti loppujenlopuks, ei tuu verta enää :D Tiedä sit parantuuko kielilävistys erilailla tjsp.

huolestunut

okei! Kai pitää vaan kokeilla odottaa kärsivällisesti ja katsoa miten koru paranee. Inhottavaan vaan kun suu veressa yhtäkkiä eikä sitä yhtään tiedä milloin se alkaa..

ml

Hei! Ite otin kans 4 päivää sitten 2 kielikorua vierekkäin, ja nyt neljäntenä päivänä ihan yhtäkkii toi toinen alko vuotamaa verta, olin onneks just menossa vessaan ni siinä sitte seisoin lavuaarin yläpuolella muutaman miuutin. verta tuli aika paljon ja ihan yhtäkkiä :-(

Tässä nyt sit kans mieitn et onks toi yhtään normaalia ja miten sulla sitte kävi, parantuko ne normaalisti? : o

ml

juu soittelin sinne lävistäjälle ja sanos että jääpalalla kokeilee tyreyttää sitä vuotoa, ja että ei mitään hätiä :D plus luin lisää foorumeja sun muita ni verenvuotoa voi ilmetä kahenviikon ajan korun ottamisen jälkee, sit sen pitäs loppua suunnillee siin sen 2 viikon kuluttua.

Mut kiinnostas vielki et miten tän keskustelun alottajalla kävi niiden korujen kans, eli loppuko se vuoto sitte millon  yms? :) 

ml

verenvuoto jatku nyt 5päivänäkin ja tänään verta tuli useemmin ja enemmän :_:

en onneks paniikkiin mee mut kyl siin sydän alkaa hakkaa ku tuntuu et se ei välillä lopu se verenvuoto, onneks joka kerta saanu sen tyrehytettyy. vessapaperia vaa kuluu aiva perkeleesti ku sillä ja kylmällä vedellä yritän painaa noita koruja.

eilen vaan tuo vasemman puoleinen koru vuoti, tänään vuoti molemmat samaa aikaa ja välillä jompikumpi erikseen. tää on jo vähä pelottavaa enkä voi nyt soittaa sinne liikkeeseen ku kello on melkeen 11 illalla. huomenna soitan sinne uudestaan, eihän tää voi olla normaalia et keili alkaa vuotaa iha hulluna yhäkkiä kun ensimmäiset 3 päivää ei ollu mitää ongelmaa :((

mua ärsyttää että mistään ei löydy kokemuksii venomeista vaikka oon kolunnu koko saakelin googlen läpi ja jokasen foorumin mihin oon päässy käsiks!

turhauttaa :---(

larpapapa

Mä en tiedä mistään mitään, mutta mä ajattelin ylihuomenna käydä kans ottamassa kaksi kielikorua vierekkäin (venomiksiko sitä kutsutaan?), ja pakko kysyä, että sattuiko? Itsellä siis on tällä hetkellä kielikoru keskellä kieltä (jonka siis otan tietenkin pois jos käyn nuo kaksi ottamassa), eli sinällään tiedän miltä lävistäminen tuntuu, mutta mietin että käykö tuo kovastikin kipeää?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat