mieheni ei anna suu seksiä

jeminaaa

Miksi mieheni ei halua nuolla minua? Itse annan hänelle suuseksiä aina kun hän sitä haluaa, mutta vastapalvelusta en saa! Kerran keskustelimme asiasta ja hän sanoi että ei tee mieli yleensä tehdä sitä. Käyn joka päivä suiskussa enkä haise pahalta, joten mikä ihme siinä voi ällöttää?! Mielestäni se on törkeää ja tuntuu siltä että olen mieheni mielestä likainen ja ällöttävä. Onko muilla ollut samanlaista kokemusta?

Kommentit (9)

mantip
Seuraa 
Liittynyt27.5.2010

Eipä ole. Mies on kyllä nuollut ilman pyytämistä ja minä myös ottanut suihin. Ainut asia oli että 69 hän ei tuntunut haluavan vaikka molemmat olimme monesti saunassa juuri käyneet ja otin häneltä suihin ja siirsin takapuoltani hänen kasvoja kohti. Kerran mainitsin asiasta miehelle ja seuraavalla kerralla hän sitten halusi kanssani 69.

suteröö

no mä en ainakaa imis miehen kyrpää jos ei toimis toisee suuntaa.. oma on ongelmas jos jatkat miehen miellyttämistä. sanot että ei heru nii kauan ku ei tuu takasin mitää

Tytti

2 vaihtoehtoa: Keskustelette asiasta ja sovitte tai et anna hänelle suuseksiä,ennenkuin hän suostuu antamaan sinulle. Kerro hänelle ettei sinun tee mieli tehdä sitä.

henna-

Mulla ihan samat ongelmat. Varmaan tasan 2 kertaa on nuollu, mutta vaan humalassa!Taijan kans ruveta käyttään tuota takstiikkaa ettei ukkokaan saa ellen minä :) Liekkö sitte jotain kauhukokemuksia ollu nuoruuessa ko ei ala, sannoo vaan että ei tykkää niistä hommista.. 

Miriam88

Minun mies lopetti nuolemiseni lopetettuani e-pillerit. Maistun kuulemma nykyään erilaiselta, pahemmalta. Eipä tuo minua haittaa, vaikka hän mahtava nuolija olikin. Eli keskustelkaa, missä vika. Pystyi sen hoitaa tai ei, niin helpompi ainakin elää kun tietää, että miksi se ei nyt..! :) Onhan tuo usein valitellut sitä, että meni sanomaan sen ääneen ja luulee että olen loukkaantunut. Puhelee jatkuvasti, että hänen pitäisi väkisin kuitenkin nuolla. Höpö höpö. Ei mitään saa tehdä väkisin, eikä varsinkaan kiristää tai ahdistaa nurkkaan!

GirlyGirl

Ohhoh, enpä ole tajunnutkaan, että vielä 2010-luvulla ollaan vapaaehtoisesti näin epätasa-arvoisissa parisuhteissa... En voisi itse hyväksyä tällaista, että vaaditaan itselle muttei anneta toiselle. Potkisin miehen sängystä samantien pois, jos kehtaisi kieltäytyä suuseksistä.

Miriam88

Mieheni ei vaadi suuseksiä, rakastan vain antaa sitä hänelle. Se ei ole mitenkään epätasa-arvoista. Hieman kunnioitusta, kiitos. Eikä se ole tasa-arvoa, että jokainen tekee kaikki samat asiat täysin samanlaisesti. Hohhoijaa. Vai pitäisikö minun vaatia miestäni lakkaamaan kyntensä, koska minäkin teen niin? Tai sheivaamaan jalkansa?

niiinonjooo

Jos toinen haluaa niin miksi mies ei tekisi niin jos itsekin saa? ja jos mies sanoisi tuolleen ettei tee koska maistuu pahalle nii voisin hyvin tokaista että eipä ne sunkaan iloliemet niin hyvältä maistu ja sen varjolla lopettaa moisen homman varsinkin jos ei vastapalvelusta tule halutessani. 

lauruska

Tosi kurja homma, jos sellainen tilanne on ettei edes toivomalla saa toiselta suuseksiä. En nyt tarkoita mitään kosto-meininkiä, mutta kyllähän tuollaisessa tilanteessa voisi yritää toisen saada hieman ajattelemaan, kun kieltäytyisi itsekkin antamasta moisia vastapalveluksia.

Ei kaikesta kaikkien tarvitse tykätä, eikä sellaista tietenkään saa tehdäkään, mikä ei itselle tunnu 'oikealta', ja jokainen tietty määrittelee mitä seksielämältään haluaa, mut tietysti sitä toivoisi ettei kukaan jäisi mistään paitsi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat