Miltä sinusta tuntuu kun miesystäväsi unohtaa sinut?

P1KKuMyy

Tänään taas huomasin kuinka pahalta voi tuntua, kun oma rakas jättää sinut sivuun. Vaikka ollaankin jo sovittu aikaisemmin että tämä päivä ollaan yhdessä, pitkästä aikaa! Mieheni suuttui kun sanoin että eikö voitaisiin jakaa tuota päivää ystäviesi ja minun kanssa. Mutta ei, se onkin suurin ongelma. Hänen mielestä kaikki pitää mennä hänen mukaansa ja minun vaan aina joustettava ja oltava ymmärtäväinen.. En jaksa enään olla "peli" joka otetaan kun ei ole muuta tekemistä. Harmittaa..

Kommentit (4)

moi! tiiän tunteen, poikakaveri reissaa paljon harrastuksensa perässä, ja on melkein joka toinen viikonloppu reissussa, vaikka haluaisin enemmän yhdessäolo aikaa, nii on nää harrastukset kuitenki ensi suoritettava....  mut toisaalt sit ku ei oo nähny hetkeen niin on mukavampi taas olla yhdessä.. kai sitä aikaa pitää vaa yrittää sovittaa tasapuolisesti..

minnnttu

tuttu tunne!! miun miehellä taas kaverit menee etusijalle vaikka monta kertaa on sanonut että mie oon se number 1, tällänen käytös ei vakuuta, toissa päivänäkin sanoin että mie oon niiiiiin kyllästynyt koko ajan sanomaan samasta asiasta että haluun viettää hänen kanssa enemmän aikaa ja niinhän lupasi olla seuraavana päivänä mutta sitten ei koko päivänä näkyny ja kuulunut ja kysyin syytä ja sanoin että hän sanoi olevansa minun kanssa ja miehen suusta tuli  "en mie luvannu mitään" siinä vaiheessa oli parempi että pitää turpansa kiinni ja sitten alkoi uutta päivää miettimään milloin on aikaa minulle, mie sanoin että jos tää tälläseks menee nii mene omia polkujas, toivottavasti laitto korvan taakse!

Marianna

Sama tunne!  Ei olla nähty melkein kuukauteen, mies painaa töitä ja bilettää kaveriensa kanssa. Meillä tuli jossain vaiheessa riitaa, kun tyyppi peru meidän tapaamisia ja lähti kaveriensa kanssa reissuun. Nyt ei voi edes sanoa milloin nähdään seuraavan kerran, ei koskaan tiedä mitä tekee ja missä. Jos kysyn jotain, esim. missä on sillä hetkellä on herra ihan hiljaa ja huomaan hänen suuttuvan.

Musta tuntuu, että on parempi lopettaa tää suhde, mutta paha lopettaa kun en nää miestä. Odotan vaan, että ehtis käymään täällä. Puhuttais koko paska läpi ja sais palauttaa avaimensa ja hakea kamansa. Mä en halua puhelimen välityksellä erota, mutta on tää nyt paskaa roikkuakin tässä..

P1kkyMyy

Kiitos paljon omista kokemuksistanne ja pahoitteluni kun olette joutuneet tuollaisessa suhteessa olemaan! Mutta kyllä se oikea ja rehti vielä löytyy jolla on myös aikaa omalle kullalle!! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat