e-pilleriliuskojen putkeen syönti

linaa

Sellanen mietityttää, että kuinka nopeasti e-pilleriliuskoja voi alkaa syömään vaikka ne 2 putkeen? Kun ihan menkkojen siirto mielessä haluisin syödä nyt toisen liuskan putkeen, kun juhannus tulossa ja ei nyt oikeen olisi hyvä aika menkoille. Mulla on kuitenkin vasta toinen liuska ikinä menossa, oon syönyt yhen, sitte tauko, ja nyt toisen, ni voinko syödä tähän jo toisen putkeen? Silloin kun nää alotin, niin mulle sanottiin että "syö muutama liuska ennen kun alat syömään putkeen", mutta riittäiskö toi yksi - väli - kaksi? :D 

Tai mietin sitäkin, että kuinka todennäköistä on että menkat tulis nyt kun tämä toka liuska loppuu, kun mulla on viimisen viikon aikana ollu jo jotain välivuotoa, eli tarvisko mun edes syödä sitä toista liuskaa välttämättä putkeen, että tuleeko mulle nyt vuotoa kuitenkin vaikka just oli viikon? :D en nyt oikeen tajuu tätä... 

mutta siis kokemuksia? :)

Kommentit (4)

Sd-

Voit mun mielestä ihan hyvin syödä jo sen toisen laatan putkeen.:) Tosin jos sulla nyt jo on tullu jtn välivuotoa tän toisen laatan kohdalla niin kannattas pitää ne menkat, koska on turha alottaa sitä kolmatta laattaa syömään ja olla ns. "ilman menkkoja" ja sitte kuitenkin tulee semmosta pientä vuotoa koko ajan.:/

"Tai mietin sitäkin, että kuinka todennäköistä on että menkat tulis nyt kun tämä toka liuska loppuu, kun mulla on viimisen viikon aikana ollu jo jotain välivuotoa, eli tarvisko mun edes syödä sitä toista liuskaa välttämättä putkeen, että tuleeko mulle nyt vuotoa kuitenkin vaikka just oli viikon?"

Tää mulla jäi vähän epäselväks mitä meinasit tällä? Sulla on siis ollu nyt viikon verran jtn tihkuvuotoa, vaikka oot syöny pillereitä? Sillon on hyvin todennäköstä, että ne menkat alkaa kun toi 2. laatta loppuu.:)

linaa

Okei :) Niin siis mulla on ollu nyt jo viikon vuotoa vaikkei kuuluis olla, ja nyt kolmen päivän päästä loppuu tää 2. liuska. Ni mietin vaa että jos pidän sen tauon ni onks mulla nyt sitte vuotoa 2 viikkoo putkeen? :D Ja siis jos en pidä taukoa, niin jatkuuko tää tiputteluvuoto silti? 

Eli tein mitä vaan, niin en saa olla juhannusta rauhassa ilman menkkoja? :(

Vierailija

Kannattais antaa kehon ensin tottua niihin hormooneihin, tämä vaatii yleensä vähintään kolme kuukautta. Ei siitä yhteen syömisestä paljon iloa ole  jos on välivuotoa...

jokuvaa

niitä voi huoletta syödä kolme laattaa putkeen. kaveri vetelee intissä puolenvuoden pillerit putkeen ja sitten piti väliviikon. jos on hyvät pillerit niin ei tuu mitää tiputteluukaan :) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat