Kuinka monta seksisuhdetta on liikaa 20-vuotiaana?

nalah_amanda

Haluaisin mielelläni asiallisia kommentteja miettimääni asiaan. Olen siis 20v nainen, ja olen harrastanut seksiä 4 miehen kanssa elämässäni. 1 oli exäni, 3 parin-illan-tuttavuuksia.

Ja nyt elämääni on taas ''ilmottautunut uusi halukas''.. jos voi niin sanoa. Kaikki nämä neljä edellistä, kuten tämä uusi 'ehdokas' ovat komeita, hyvätuloisia, yliopisto-opiskelijoita..eli periaatteessa minulla on mielestäni näissä jutuissa ns. tasoa. (tosin tasosta voi olla montaa mieltä ja se suotakoon!)

Kuitenkin mietin miksi tämä uusi tuttavuuskin kirjoitti minulle fb:ssä suoraan että haluisinkin joskus tulla vähän pitämään hauskaa siinä mielessä. Miksei kukaan edes pyydä trefeille, miksi nämä ns. laatu-jätkät haluavat vain tota samaa asiaa minusta, ja meneekö maineeni jos pidän hauskaa tuonkin 4.irtosuhde-tyypin kanssa? Kuinka monta on liikaa että maine menee? Alan opiskella samaa alaa näiden parin kanssa (eri koulussa tosin) keiden kanssa olen säätänyt, joten alan miettiä kuinka nopeasti maine kiirii..

Olen siis itse menevä, tykkään käydä bilettämässä ja näin. Kaunis ja hauska. EHkä minusta saa kevytmielisen kuvan, mutta miten muuttaa se noiden kiinnostavien jätkien silmissä, kun edes ole pahin pissaliisa-tyrkky??

Kaikki vastaukset ovat todella tarpeen <3

Sivut

Kommentit (24)

Sd-

Eli sulla on siis ollut tai on tulossa 4. ns. irtosuhde:) älä kuule yhtään huoli,jos haluttaa pitää hauskaa ja hullutella niin tee niin,äläkä ajattele liikaa mitä muut ajattelee.
Ite täytin keväällä 19 ja oon ollu 10 kanssa,josta ainoastaan 1 oli poikaystäväni. Oon tälläkin hetkellä seksisuhteessa ja saan kyllä kuulla siitä niin äitiltänikin kuin ystäviltänikin, mutta vähätpä siitä. Elän elämää niinkun ite nään ja nautin:) SE on tärkeintä, usko pois!  Tsemppiä sulle.

Mielestäni raja jolloin maine alkaa "kärsiä" alkaa oleen siitä kohtaa vasta jos irtosuhteita on reilusti yli 20 kpl, 20 vuotiaana..

Sd-

Vielä voisin lisätä että haluaisitko siis jtn muutakin tän "uuden tuttavuuden" kanssa kun vaan pelkkää hauskanpitoa? Jos haluaisit niin kannattaa ehkä sanoa suoraan se hänelle, eikä lähteä näihin vihjailuihin mukaan. Jos meinaan jätkä sanoo että "olis kiva tulla pitämään haukaa teille,vähän siinä mielessä;::)" ja vastaat siihen esim: "todellakin olis, millos tuut;)?" Niin jätkä ymmärtää sen usein niin että hän todella voi tulla teille ja saa sulta, vaikka olisitkin sanonu sen vaan leikillä tai kiusotellen.:) En tiä oliko mtn pointtia, mutta halusin nyt vastata sulle.:D

nalah_amanda

Kiitti tosi paljon piristävästä vastauksesta! :) Yleensä kuulee moralisointia, kiva että samalla kannalla on joku.. Tosiaan eihän siitä omasta numerosta (kui monen kaa on ollu) tartte hirveen kovaa meteliä pitää, että harva sitä saa tietää sillä tavalla, mietin vaan että meillä jonkin verran noiden parin kanssa sellasia yhteisiä tutun-tuttuja / kaverin kavereita, niin mitenköhän musta puhutaan..? Mutta toisaalta so what jos ne tietää että oon ton kanssa ollu sängyssä, eihän ne tiedä ku sen tai jonkun toisen. :D So what, on pahempaakin eiks vaa?

Tosin toi kyllä ihan kiva seukkaus mielessäkin olis ehkä tai kesädeittinä, mutta katsotaan nyt..:) Toisaalta asutaan syksyst lähtien eripaikkakunnilla joten tää jää vaan kesäjutuks, jos tästä edes mitään tulee :)

Vierailija

Määränähän tuo neljä ei ole paljon, mutta kannattaa miettiä sitä millaisen maineen itselleen haluaa yliopistopiireissä hankkia. Fakta on se, että ne piirit ovat hyvin pienet ja kaikki tietää toistensa asiat paremmin kuin omansa. Hyvin helposti on siis saavutettavissa tämä "tolta saa"-maine, eikä röyhkeydellä aina ole rajaa noiden yrittäjien kanssa. Tämä puolestaan voi karkoittaa monet sellaiset, jotka haluais susta muutakin kun panon.

Vierailija

En osaa sanoa yhtä tiettyä lukua mikä on liikaa, mutta 4 ei kyllä mielestäni ole edes paljoa. Maine on asia jota kannattaa miettiä muttei liikaa, koska itselläni on vain yksi seksi kumppani, mutta jotain säätöä baarissa joskus ollu muutamien miesten kanssa. Ja tuli vähän aikaa sitten kuultua että itsestäni liikkuu juttuja jotka eivät todellakaan pidä paikkaansa....jotenka etenkin jos piirit on pienet voi huonon maineen saada ilman minkäänlaista totuutta, jotenka kannattaa joskus olla välittämättä siitä mitä toiset ajattelee....koska koskaan ei voi tietää mitä ihmiset ovat sinusta kuulleet....mutta suosittelen miettimään että haluatko vain seksiä tämän 4. kanssa vai muuta koska jos itse haluaa enemmän kuin toinen niin itsensä siinä helposti satuttaa jos suostuu vain toisen mieliksi......

Irina

Jos se on sinun mielestäsi liikaa,  niin sitten se on liikaa. Ja jos ei ole, niin ei ole liikaa. Eihän sillä ole oikeastaan minkään kannalta merkitystä, montako seksikumppania on ollut. Tärkeää on tietenkin pitää itsestään huolta ja suojautua mahdollisilta sukupuolitaudeilta ja raskaudelta. :D Mitä väliä sillä on mitä joku ulkopuolinen asiasta mahdollisesti ajattelee?

mies23
nalah_amanda

Haluaisin mielelläni asiallisia kommentteja miettimääni asiaan. Olen siis 20v nainen, ja olen harrastanut seksiä 4 miehen kanssa elämässäni. 1 oli exäni, 3 parin-illan-tuttavuuksia.

Ja nyt elämääni on taas ''ilmottautunut uusi halukas''.. jos voi niin sanoa. Kaikki nämä neljä edellistä, kuten tämä uusi 'ehdokas' ovat komeita, hyvätuloisia, yliopisto-opiskelijoita..eli periaatteessa minulla on mielestäni näissä jutuissa ns. tasoa. (tosin tasosta voi olla montaa mieltä ja se suotakoon!)

Kuitenkin mietin miksi tämä uusi tuttavuuskin kirjoitti minulle fb:ssä suoraan että haluisinkin joskus tulla vähän pitämään hauskaa siinä mielessä. Miksei kukaan edes pyydä trefeille, miksi nämä ns. laatu-jätkät haluavat vain tota samaa asiaa minusta, ja meneekö maineeni jos pidän hauskaa tuonkin 4.irtosuhde-tyypin kanssa? Kuinka monta on liikaa että maine menee? Alan opiskella samaa alaa näiden parin kanssa (eri koulussa tosin) keiden kanssa olen säätänyt, joten alan miettiä kuinka nopeasti maine kiirii..

Olen siis itse menevä, tykkään käydä bilettämässä ja näin. Kaunis ja hauska. EHkä minusta saa kevytmielisen kuvan, mutta miten muuttaa se noiden kiinnostavien jätkien silmissä, kun edes ole pahin pissaliisa-tyrkky??

Kaikki vastaukset ovat todella tarpeen <3

Älä kuitenkaan luule, että myöhemmin vakituinen mies arvostaisi näitä yöjuoksuja. Tee miten haluat, mutta ei näistä ainakaan irtopisteitä heru. Mies voi karttaa seurustelua, kuullessaan, että tämä tyttö on harrastanut yhen illan juttuja, ja ainoastaan tähtää sen yhden asian saamiseen.

Vierailija

Tuskimpa kukaan nainen mitään irtopisteitä yrittää vakituselta mieheltään saada yhden yön jutuilla, mutta ei neljä seksikumppania ole paljon oli sitten yhden illan juttuja tai ei. Jos mies karttaa seurustelua moisen asian takia on parempi ettei miehellä itselläkään ole montaa naista ollut tai muuten on vääristynyt suhtautuminen asiaan. Naisillakin on ihan sama oikeus nauttia seksuaalisuudestaan kuin miehilläkin ja jos vakituista suhdetta ei ole niin joskus yhden yön juttu voi olla toimiva ratkaisu. Eikä se jos joskus on tapaillut miestä vain seksin takia niin sano että tekisi tätä jokaisessa suhteessa.....

emeana

Itse olen 20 ja olen ollut 12 miehen kanssa. Mielestäni se ei ole liikaa. 10 yhden illan juttuja, yksi entinen poikaystäväni jonka kanssa seurustelimme kolme vuotta ja tämä nykyinen jonka kanssa säädetty puoli vuotta.. Me olemme todella avoimia nykyisen kanssa, tiedetään kyllä monenko kanssa ollaan oltu jne. ja eipä ole näyttänyt haittaavan tippaakaan.

Mortimer

Ihan turhaan nalah-amanda hätäilet, neljä ei ole mikään paha luku 20-vuotiaalle :) Itse olen sitä mieltä että seksikumppaneiden määrällä ei ole varsinaisesti mitään väliä, kunhan ei jossain sadan kieppeillä huitele.

Ja kyllä, itselläni on aika monta kumppania ollut, noin kolmisenkymmentä, ja olen pian 23 v. Mutta kun ei niitä suhteita ole omalle kohdalle ikävä kyllä osunut. Ja kun järjellä ajattelee: seksin aloitin joskus 17-vuotiaana, eli kun tuon kumppaneiden määrän jakaa noille seitsemälle vuodelle mitkä tässä nyt on peittoa heiluteltu, saadaan vuoden saldoksi näin äkkiä laskettuna jotain 6-7 miestä per vuosi. Ja ei se omasta mielestäni sinkulle mikään paha ole, vai onko se?

Mieswrer
Mortimer

Ihan turhaan nalah-amanda hätäilet, neljä ei ole mikään paha luku 20-vuotiaalle :) Itse olen sitä mieltä että seksikumppaneiden määrällä ei ole varsinaisesti mitään väliä, kunhan ei jossain sadan kieppeillä huitele.

Ja kyllä, itselläni on aika monta kumppania ollut, noin kolmisenkymmentä, ja olen pian 23 v. Mutta kun ei niitä suhteita ole omalle kohdalle ikävä kyllä osunut. Ja kun järjellä ajattelee: seksin aloitin joskus 17-vuotiaana, eli kun tuon kumppaneiden määrän jakaa noille seitsemälle vuodelle mitkä tässä nyt on peittoa heiluteltu, saadaan vuoden saldoksi näin äkkiä laskettuna jotain 6-7 miestä per vuosi. Ja ei se omasta mielestäni sinkulle mikään paha ole, vai onko se?

On se aika paha ja itse pitä'isin huorana. Piste

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Itse kun olin 20-vuotias niin silloin olin ollut jo 23 eri ihmisen kanssa sängyssä. Suurin osa kännisiä yhden illan juttuja ja siitä todellakin meni maine, en kyllä ihmettele :D Onneks muutin pois.

Ja nykyään en edes muista kaikkien nimiä joita olen nussinut! Se on aika paha.

Mutta onneksi olen löytänyt elämän kumppanini joka tietää menneisyydestäni eikä se sitä näytä liikaa haittaavankaan.

Eli mun mielipide on että jos on alle 20 niin on ihan hyvä :) Riippuen tietenkin onko aloittanut seksielämän 14 vuotiaana vai 18 vuotiaana tyyliin :D

ihiohoih

Minusta sinun kannattaisi hommata ne yhen yön jutut ja ns. kevyet säädöt eri piireistä. Helpon maineen saa todella vaivattomasti, varsinkin kun piirit ovat pienet. Kannattaa myös ajatella hieman tulevaisuuttaan: olisiko kiva jos joutuisit samaan työpaikkaan entisten hoitojesi kanssa? Ja jätkähän myös puhuvat. Eivät samalla tavalla kuin tytöt, mutta ne "tuolta lohkeaa helposti" ja "tuo sekoilee aina kännissä" jutut leviävät todella nopeasti eivätkä unohdu.

:)

Ei ole paha, minulla oli 4 kun olin 15. Ystävällini on 348 seksikumppania. Riippuu toki jos kaikki on yhen illan juttuja niin saa mainetta jos on ns helppo. Mutta seksi on kivaa niin miksi siitä ei saisi nauttia, varsinkin sinkkuna eri miesten kanssa. Nyt lukuni on vasta 5 sillä olen seurustellut 10vuotta mieheni kanssa. Itsekkin joskus olen halunnut vaan mennä jamennä sänkyyn erimiesten kanssa, sitä en ole tehnyt sillä minulle se olisi henk.koht liika, ei se mitä muut ajattelee. Mutta 20 vuotiaalle sanoisin yli 20 alkaa olemaan liikaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat