Kampauksia luonnonkiharille hiuksille?

Mira

Heips! Omistan todella kiharat ja vallattomat hiukset, osaisitteko neuvoa jotain kivoja kesäkampauksia. Nyt kesällä varsinkin en jaksa niin usein suoristaa hiuksia, niin olisi kiva osata laittaa nopeasti kivoja kampauksia. Hiukseni ovat hieman yli olkapäiden pituiset.

Ja kysyisin vielä että onko muilla luonnonkiharat omistavilla sellasta ongelmaa että alemmat hiukset ovat suorempia ja päällä olevat menee ihan kikkuralle, joten hiukset näyttää siltä että ne olisivat kahdessa kerroksessa, kun siis ne päällä olevat hiukset lyhenee kun ne kihartuu niin paljon..

Olisi kiva saada tänne paljon kivoja vinkkejä luonnonkiharille hiuksille =)

Kommentit (4)

Sandeska

Hei! No juu mulla ihan samanlaiset hiukset, ulottuu myöskin tällä hetkellä vähän alle olkapään mutta huonokuntoset on ja joudun taas leikkauttamaan kuivia pois varmaan viitisen senttiä. Alta suoremmat ja päällä kiharampaa, juurikin kuin kaks kerrosta päällekkäin. Ärsyttävä tukka oon niin kyllästynyt enkä tosiaankaan jaksa suoristella tai kerkeä kun mulla kaks pientä lasta. Auki ei tällä hetkellä oikeestaan voi pitää joten nutturalinjalla mennään. Mä oon bilettämään lähtiessä monesti käyttänyt lainerautaa. Saa tasaiset kiharat ja sopii omaan lookiin. Jos suoristan niin sit en osaa sitä mitenkään laittaa ja roikkuu vaan :( Auki ollessa olen joskus ottanut ohimoilta pienet osiot tukkaa ja laittanut ne kiinni ihan pienellä hiuslenkillä taakse, aivan kuin omista hiuksista tehty panta. Ihan kiva kampaus jos sattuu saamaan siististi. Arkena yleensä laitan eteen pinnin avulla sellasen pienen "tötsän", monesti silleen vähän sivuun niin ei ihan keskellä ole. Sitten vaan loput tukasta jonkunlaiselle sutturalle, mikä joskus menee tuurilla hyvin tai sitten ei millään asetu...

Ja onko tosi ettei ole muita samasta "ongelmasta" kärsiviä? Mua ottaa niin päähän kun porukka kehuu kuin "sun tukka on niin ihana oo onnellinen kun sulla on kiharat omasta takaa"  ja paskat vaihtasin suoraan tukkaan heti miettimättä :)

Epätoivoinen

Ihanaa kuulla että muillakin on ongelmia kiharien kanssa. Itselläni on pitkät, paksut, karheat ja todella kiharat hiukset. Niiden suoristamiseen menee yleensä jopa reilu tunti, joten en mielellään niitä suorista. Minun nopein keino saada hiukset kiinni on kiepauttaa ne jonkin näköiselle nutturalle. Muuta kampausta en yleensä ehdi aamulla kiirressä tehdä.

Tosiaan tämä kiharien hiuksien kanssa eläminen on todella hankalaa, vaikka monet sitä kahdehtiikin. Vaihtaisin milloin vain suoriin hiuksiin, jos voisin!

Vierailija

Mulla on hieman kiharat hiukset, jotka on tosi paksut, mutta enempi sellaista aaltoa vain. Oon ihan tyytyväinen, koska ne ovat juuri siltä väliltä et ei oo oikeen kunnolla suorat mut ei oo hirveen kiharainenkaan. Mulla hiukset on taas silkkisen pehmeät ihme kyllä, vaikka en hirveesti edes hoida niitä. En oo ikinä suoristanut hiuksia enkä käyttänyt juurikaan lämpökäsittelyä hiuksiin ja tosiaan annan kuivaa vain itsestään.

Vierailija

Itselläni on todella vallattomat kiharat. Saan ne kuriin, tekemäällä sellaiset erittäin kauniit kiharat, käärimällä suortuvia vessapaperin ympärille (netistä löytyy paljon kuvia, ja ohjeet, googleta englanniksi niin saat enemmän tuloksia). Pidän niitä päässä pari tuntia, ja tadaa: kauniit (jopa juhliin soveltuvat) kiharat ovat valmiit.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat