YSTÄVYYDESTÄ

y

Haluaisin kuulla muiden kokemuksia uusista ystävistä. Itse olen tutustunut vuoden sisällä muutamaan mukavaan tyttöön joiden kanssa ollaan pidetty yhteyttä ja tavattu melko säännöllisesti, mutta mua on vaan ruvennut mietityttämään, että milloin "uusi" ystävyyssuhde sitten muuttuu sellaiseksi paremmaksi ystävyydeksi, kuten niiden kavereiden kanssa jotka olen tuntenut jo vuosia..? Tällä hetkellä ollaan vaan kahvitteluseuraa yms, mutta ei avauduta toisillemme "oikeista" asioista, mahdollisista ongelmista jne, vaan kaikki on tavallaan pintapuolista vielä..

Oletteko te saaneet uusia, hyviä ja läheisiä ystäviä esim vielä aikuisena ??? Itse haluaisin juuri sellaisia, joille voi puhu mistä vaan ja soitella muuten vaan jne, ihmisiä joihin voi luottaa, eikä pelkkää ajanviettoseuraa, vaikka sekin ihan hauskaa on.. 

Vastailkaa ! :)

Kommentit (1)

Vierailija

Itselläni opiskelujen lomassa tapasin aivan ihanan tytön! Hän kuuluu myös erääseen uskonlahkoon, johon en itse kuulu, mutta hänen kauttaan olen oppinut todella paljon hänen uskonnostaan. Meillä syvemmätkin jutut alkoivat tulla, kun toinen ensimmäisen kerran uskalsi avautua toiselle huolistaan. Tutustumisestamme on jo muutama vuosi ja tällä hetkellä olemme parhaita ystäviä.

Itse suosittelisin sinua vain kertomaan mieltäsi askarruttavan asian ja katsoa miten ystävät reagoivat siihen. Ehkei kannata aloittaa heti mistään aivan kauheimmasta asiasta, vaan aloittaa hieman kevyemmällä. Näin ystäväsi ymmärtävät, että luotat heihin. Ehkä he ovat itsekin ajatelleet, että haluaisivat kertoa sinulle ongelmistaan ja huolistaan, mutta empivät samoja asioita kuin sinä. Rohkeasti vain :-)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat